شناسهٔ خبر: 122743 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حدادعادل:

احتمال تشکیل دو فراکسیون در مجلس دهم/ بعید می‌دانم اصولگرایان رأی نیاورند

حدادعادل/2 سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: بعید می‌دانم اصولگرایان رأی نیاورند اما احتمال اینکه در مجلس آینده دو فراکسیون قوی از اصولگرایان و حامیان دولت وجود داشته باشد محتمل‌ترین فرضی است که می‌توان داشت.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حدادعادل گفت: این احتمال وجود دارد که دو فراکسیون قوی از اصولگرایان و حامیان دولت در مجلس آینده وجود داشته باشند.

وی در ارزیابی از این دوره از انتخابات مجلس، اظهار کرد: ارزیابی دقیق از این دوره را باید به بعد از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج موکول کنیم اما تا اینجا ارزیابی بنده این است که یک انتخابات رقابتی و بسیار جدی خواهد بود که شاید در طول ۱۰ دوره انتخابات مجلس هیچ وقت رقابت این اندازه جدی و واقعی نبوده است.

وی افزود: در واقع در این انتخابات می‌توان رگه‌هایی از تاریخ دو دهه مواضع سیاسی جناح‌ها و جریان‌های حاضر در جامعه را مشاهده کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به این سوال که اگر لیست رقیب در انتخابات مجلس رأی آورد با سخنانی که امروز گفته می‌شود چگونه می‌خواهید چهار سال را در کنار آنها کار کنید، گفت: البته تا حدودی رقابت‌های انتخاباتی تعلق به این ایام دارد و همیشه این نوع مطالب رد و بدل نمی‌شود اما امیدوارم هر که پیروز یا بازنده شود مجلس آینده در کلیت خود مجلس کاری برای رفع مشکلات مردم باشد و در آنجا به جای رقابت، رفاقت برای خدمت به مردم باشد.

حداد عادل همچنین درباره اینکه اگر اصولگرایان رأی نیاورند عکس‌العمل شما چگونه خواهد بود، گفت: بعید می‌دانم اصولگرایان رأی نیاورند اما احتمال اینکه در مجلس آینده دو فراکسیون قوی از اصولگرایان و حامیان دولت وجود داشته باشد محتمل‌ترین فرضی است که می‌توان داشت.

وی درباره اینکه انگیزه انتشار لیست‌هایی که این روزها مشابه لیست ائتلاف اصولگرایان منتشر می‌شود، چیست؟ اظهار کرد: این فهرست‌ها جعلی است و بی نام و نشان هم هست اما می‌توان حدس زد که چه کسانی اینها را منتشر می‌کنند، بنده تنها مطلبی که می‌توانم بگویم این است که فهرست اصولگرایان همان فهرست ۳۰ نفره است که بیش از دو هفته قبل منتشر شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پایان در توصیه‌ای به مردم برای حضور در انتخابات، اظهار کرد: خطاب به هموطنان عرض می‌کنم که انقلاب اسلامی دو نعمت بزرگ به ما هدیه کرده یکی استقلال و دیگری آزادی و شرکت در انتخابات شکر این نعمت است و قدرشناسی از نعمت آزادی و همچنین پشتیبانی از نعمت استقلال ماست.

نظر شما