شناسهٔ خبر: 122662 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پاسخ‌های جالب کاندیداهای اصلاح‌طلب به یک سوال

کاندیداهای اصلاح طلب "کاندیداهای اصلاح طلب مجلس دهم وقتی با این پرسش روبرو شدند که باوجود اینکه شعار شما گشایش اقتصادی است، چرا هیچ اقتصاددانی در لیست جریان شما وجود ندارد؟ حاضر به پاسخگویی نشدند و پاسخ های عجیبی دادند"

به گزارش «نماینده»، بعد از انتشار لیست کاندیداهای اصلاح طلب از حوزه انتخابیه استان تهران برای انتخابات مجلس دهم و در حالیکه مسئله اصلی امروز جامعه بویژه در تهران مسائل اقتصادی و مشکل رکود است، هیچ اقتصاددانی در لیست اصلاح‌طلبان وجود ندارد.

خبرنگار تسنیم وقتی برای طرح این پرسش که چرا با توجه به مسئله اصلی مردم تهران، هیچ اقتصاددانی در لیست حضور ندارد، با برخی از اعضای لیست انتخاباتی اصلا‌ح‌طلبان تماس گرفت و با پاسخ‌های مختلفی روبرو شد.

برخی از این پرسش و پاسخ‌ها در ذیل از نظرتان می‌گذرد:

* سیده فاطمه حسینی: داخل جلسه هستم!

این کاندیدای اصلاح طلب در ابتدا خود را برای انجام مصاحبه آماده کرد اما به محض شنیدن سؤال در حالیکه بنظر می‌رسید در موقعیت مکانی راحتی  است بلافاصله و با عجله پاسخ داد: ببخشید داخل جلسه‌ای هستم ... بعدا تماس بگیرد!

*فریده اولاد قباد: الو ... الو ... من داخل ماشین هستم صدای شما قطع می‌شود!

دیگر کاندیدای اصلاح طلب در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در ابتدا اظهار داشت: به هر حال لازم نیست حتما افراد در رشته اقتصاد تحصیل کرده باشند و با تخصص خود می‌توانند در مجلس مفید باشند.

اما اولاد قباد در پاسخ به این سؤال که جریان اصلاحات افرادی از سایر گروه های سیاسی را در داخل لیست خود قرارداده اما چرا اقتصاددانان مستقل را وارد لیست خود نکرده‌اید و بنظر می رسد سلائق سیاسی در تهیه لیست غلبه کرده است، گفت: الو ... الو ... من داخل ماشین هستم صدای شما قطع می‌شود!

این درحالی بود که از آغاز مکالمه تا لحظه وقوع این مشکل ادعا شده، هیچ اختلالی وجود نداشت و با صدای شفاف این جملات پایانی از پشت خط شنیده می‌شد.

احمد مازنی: تخریب‌گر هستید

مازنی در گفت‌وگوی خود اظهار داشت: شیوه سؤال کردن شما شیوه تخریبی است. شما می‌گردید که درون لیست، اقتصاددان نیست که بگوئید (اصلاح طلبان) دنبال حل مشکل مردم نیستند.

وی در پاسخ به این سؤال که جریان شما از برخی کاندیداهای مستقل و حامی دولت استفاده کرد اما چرا از اقتصاددانان در لیست استفاده نکردید هم گفت: شما از سخنگوی شورای سیاستگذاری باید بپرسید. اگر انسان عقل و تدبیر داشته باشد و از همه متخصصان بهره بگیرد مشکل حل می‌شود!

طیبه سیاووشی: سؤالتان را فاکس کنید تا بررسی شود

سیاووشی دیگر نامزد اصلاح طلب مجلس دهم هم بعد از شنیدن سؤال، مکث بلندی کرد و بعد اعلام کرد: سؤال باید فاکس شده و بعد از بررسی پاسخ بدهم. الان نمی‌توانم.

*محمدجواد فتحی: مجلس سنا شکل بگیرد

کاندیدای دیگر اصلاح طلبان نیز در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم پیشنهاد داد برای حل مشکل نبود اقتصادددان درمیان اصلاح‌طلبان مجلس سنا تشکیل شود.

نظر شما