شناسهٔ خبر: 122636 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حداد عادل در جمع خبرنگاران:

مردم اجازه نمی‌دهند دولت‌های بیگانه در تصمیمات آنها دخالت کنند

دکتر حداد سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: معتقدم مردم به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که دولت‌های بیگانه در تصمیماتشان دخالت کند.

به گزارش «نماینده» غلامعلی حدادعادل عصر امروز(دوشنبه) در حاشیه همایش جوانان اصولگرا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره اولویت اصولگرایان در مجلس دهم گفت: مهمترین مسئله ما در مجلس دهم در شعارهای ما پیگیری می شود که اول معیشت، دوم امنیت و سوم پیشرفت است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره تبلیغات شبکه بی بی سی انگلیس در مورد انتخابات ایران گفت: بی بی سی در برنامه های اخیر خود می کوشد القا کند که مردم در انتخابات به چه کسانی رای دهند و به چه کسانی رای ندهند که این امر در واقع نقطه مقابل انقلاب است.

حدادعادل ادامه داد: معتقدم مردم به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که دولت های بیگانه در تصمیماتشان دخالت کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا اصولگرایان با ورود به مجلس قصد دارند با برحام مخالفت کنند، گفت: ما درباره برجام همان نظری را داریم که مقام معظم رهبری داشته اند. ما اصل مذاکرات را نفی نمی کنیم و متشکر تلاش های تیم مذاکره کننده هستیم و انها را وطن خواه می دانیم.

حداد عادل با بیان اینکه همچون گذشته به امریکا اطمینان نداریم اظهار کرد: همواره توصیه ما به دولت این است که به اجرای مفاد برجام دقت کند و اگر می خواهد در پسابرجام فعالیت اقتصادی داشته باشد، طوری برنامه ریزی کند که به استقلال اقتصادی ما کمک کند و سبب‌ساز وابستگی اقتصادی ما نشود.

وی افزود: ما با اصل برجام مخالفتی نداریم و فقط برجام را کار خطیری می دانیم که دولت و مجلس و مردم باید درباره آن مراقب باشند تا دوباره نفوذ بیگانه چه نفوذ اقتصادی و چه نفوذ فرهنگی و سیاسی تکرار نشود.

نظر شما