شناسهٔ خبر: 122556 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: آریا

نقوی حسینی: اصلاح طلبانی که لباس اصولگرایی پوشیده بودند، هویتشان فاش شد

سید حسین نقوی حسینی در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره برنامه های تبلیغاتی اصولگرایان گفت: محور موضوعاتی که اصولگرایان بر آنها تاکید دارند و برنامه ریزی می کنند، توسعه کشور، حل مسائل اقتصادی به ویژه حوزه اشتغال و غلبه بر رکود و همچنین در سیاست خارجی مبارزه با پروژه نفوذ و مقابله با استکبار است.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حضور برخی از چهره های اصولگرا در ائتلاف اصلاح طلبان، گفت:حضرت امام (ره) یکبار فرمودند که به عالم بزرگواری گفتند که یک آخوندی خطا کرده آن عالم بزرگوار گفت: آخوند خطا نکرده بلکه خطاکار لباس آخوند پوشیده است و این مثل در مورد اصولگرایان صدق می کند. اصولگراهایی که در لیست اصلاح طلبان قرار گرفتند، اگر اصولگرا باشند که در لیست اصلاح طلبان قرار نمی گیرند! بنابراین بهتر است بگوییم اصلاح طلبانی هستند که لباس اصولگرایی پوشیده اند. اگر قبلا هم ادعای اصولگرایی کرده اند، اصلاح طلبی بوده اند که لباس اصولگرایی به تن کرده بودند و حالا چهره واقعی خودش را نشان دادند؛ یعنی از ابتدا اصلاح طلب بوده اند.

نقوی حسینی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار آریا در خصوص وضعیت انصراف نامزدها در جبهه اصولگرا و جبهه اصلاح طلب به نفع لیست ائتلافی، گفت: در اصلاح طلبان کسی استعفا نمی دهد، چون دعوا سر مسائل دیگر است اما اصولگرایان یک طیف وسیع انصراف راه انداخته اند و لیست موازی شکل پیدا نمی کند. اصولگرایان یک لیست خواهند داشت و همه چهره های اصولگرا یا انصراف می دهند یا اینکه لیست جدایی نمی دهند. ممکن است برخی از چهره های اصولگرا به طور انفرادی کاندید شوند و فعالیت کنند اما اصولگرایان در همه حوزه های انتخابیه به ویژه شهرهای بزرگ یک لیست می دهند و همه اصولگرایان به صورت متحد از آن حمایت می کنند اما در اصلاح طلبان کسی انصراف نمی دهد.

وی در پایان تصریح کرد:امیدواریم ۷ اسفند حماسه بزرگ ملت ایران و حوزه مانور قدرت ملی کشور و منافع ملی کشور باشد.

نظر شما