شناسهٔ خبر: 122543 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مدیرعامل انتشارات سروش استعفا داد

مهدی فضائلی43 مهدی فضائلی مدیرعامل انتشارات سروش درنامه ای خطاب به سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما از این سمت استعفا کرد.

به گزارش «نماینده»مهدی فضائلی مدیرعامل انتشارات سروش درنامه ای خطاب به دکتر سرافراز رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از مدیرعاملی انتشارات سروش استعفا داد.

فضائلی در این نامه باذکر دلائلی روز دوشنبه ۲۶ بهمن ماه استعفای رسمی خود را از مدیرعاملی این انتشارات اعلام و به قریب به شش سال فعالیت خود در یکی از معتبرترین موسسات مطبوعاتی و انتشاراتی کشور پایان داد.

فضائلی اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ به عنوان مدیرعامل انتشارات دولتی سروش وابسته به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب و در دوره فعالیت شش ساله خود در این موسسه منشاء خدمات فراوانی بود که از آن جمله می توان به انتشار صدها عنوان کتاب چاپ اول که برخی از آنان جوایز مهم از جمله جایزه کتاب سال را به خود اختصاص داد، تجدید و احیای حدود ۷۰۰ عنوان از آثار برجسته قبلی انتشارات سروش، افزایش کمی و کیفی آثار حوزه کودک و نوجوان، بازسازی و احیای ساختمان خیابان انقلاب اسلامی و فروشگاه بزرگ انتشارات سروش در این خیابان، تعامل بهتر با صاحبان آثار و انتشار مستقل مجله سروش خردسالان اشاره کرد.

نظر شما