شناسهٔ خبر: 122529 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل:

برخی به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی شعار رفع حصر سران فتنه را سر می دهند

غلامعلی حدادعادل/* سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان: اکنون ما صدای پای مجلس ششم را از تبلیغات فعلی کاندیداها می‌شنویم که به‌جای پرداختن به مشکلات اقتصادی، رفع حصر سران فتنه را طلب می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حداد‌عادل شنبه‌شب در مسجد رسول اعظم (ص) شیراز اظهار داشت: انتخابات فرصتی است تا ملت با دخالت در تعیین سرنوشت خود، به خودآگاهی سیاسی دست پیدا کند.
 
وی افزود: ملت برای آن‌که بفهمد ملت است به تاریخ مشترک، دلبستگی به سرزمین، دین و آیین و برخی شاخص‌های دیگر نیاز دارد اما درک هویت سیاسی از مهم‌ترین شاخص‌های قوام یک ملت است و زمانی رخ می‌دهد که ملت باور کند مؤثر است.
 
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: قبل از انقلاب هم به اصطلاح انتخابات برگزار می‌شد اما ما به دلیل آن‌که می‌دانستیم تأثیر ندارد شرکت نمی‌کردیم.
 
وی با بیان این‌که احساس هویت برای ملت شدن یک ملت و اقتدار در جهان نیاز است، گفت: احساس هویت با مشارکت ملت در سرنوشت سیاسی‌شان رقم می‌خورد.
 
حداد عادل خاطرنشان کرد: غربی‌ها همیشه می‌گفتند ما به کشورهای دیگر دموکراسی می‌بریم اما با انقلاب اسلامی به جایی رسیدند که نقاب از چهره برداشتند و از دیکتاتوریترین کشورها حمایت می‌کنند.
 
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان یادآور شد: اصطلاح اصولگرایی ابتدای انقلاب نبود و به‌تدریج پیدا شد چنانکه در مجلس ششم فراکسیون ما اقلیت بود، در مجلس هفتم با نام آبادگران وارد شدیم و رقبا نیز ما را تمامیت‌خواه و یا با برچسب‌های دیگر می‌نامیدند اما ما خود را اصولگرا نامیدیم و اصولگرایی راستین تنها برای خدا کار کردن و عمل به تکلیف بدون توجه به پیروزی و شکست است.

حدادعادل علت حضور اصولگرایان در انتخابات فعلی را نگرانی از تشکیل یک مجلس ششم دیگر ذکر و عنوان کرد: من که ۱۶ سال است در مجلس هستم تصور می‌کنم اصولگرایی تداوم راهی است که امام(ره) نشان داد و امروز مقام معظم رهبری پرچمدار آن است که اگر درک و شجاعت امام(ره) نبود این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و ما همچنان گرفتار آن فساد بودیم و پس از رحلت ایشان، هدایت ین کشتی بر عهده رهبر معظم انقلاب بوده است.
 
وی در بخشی از سخنان خود نشانه‌های بدعهدی در اجرای برجام از سوی طرف غربی را مشهود دانست و گفت: ما نیاز به مجلسی داریم که با قدرت اقتصاد کشور را متکی به درون سازد تا در صورت بدعهدی دشمن ضربه نخوریم اما اکنون ما صدای پای مجلس ششم را از تبلیغات فعلی کاندیداها می‌شنویم که به‌جای پرداختن به مشکلات اقتصادی، رفع حصر سران فتنه را را طلب می‌کنند و از یاد برده‌اند که رهبری چند بار از این آقایان درخواست کرد از راه قانونی اعتراض خود را طرح کنند اما بی‌اعتنایی کردند و با بیانیه پراکنی کشور را تا ناکجا پیش بردند.
 
حداد عادل متذکر شد: اکنون این افراد که شعار آرامش و اعتدال می‌دهند به جای توجه به حل مشکلات مردم، به دنبال بیرون آوردن افرادی از حصر هستند که مخلان بزرگ امنیت و آرامش کشور محسوب می‌شوند.
 
وی بیان کرد: عجیب است که برخی آن قدر که در مورد اقدام نادرست حمله به سفارت عربستان سخن می‌گویند از جنایات عربستان و شهید نمر چیزی نمی‌گویند در حالی که این افراد بر اثر اقدام جنایتکارانه عربستان خونشان به جوش آمد و همانند مقام معظم رهبری اصولگرایان راستین این اقدام را تایید نکردند.
 
در این جلسه اعلام شد لیست نهایی جبهه متحد و ائتلاف اصولگرایان فارس شامل دکتر حسین نجابت، جعفر قادری، فریدون عباسی و حسین ذوالانوار خواهد بود.

نظر شما