شناسهٔ خبر: 122419 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

یعقوبی:

محال است افراد مورد حمایت کرباسچی که به مجلس می روند درپی مبارزه با مفاسد اقتصادی باشند

میثم یعقوبی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه جای تعجب دارد مفسد اقتصادی که محکومیت قضایی دارد لیدری جریانی را به عهده می‌گیرد، گفت: محال است نمایندگانی که با حمایت کرباسچی به مجلس می‌روند، به دنبال برخورد با مفاسد اقتصادی باشند.

به گزارش «نماینده» میثم یعقوبی دبیر ارتباطات خارجی دفتر تحکیم وحدت در واکنش به لیدری یک مفسد اقتصادی برای تهیه لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: جای تعجب دارد فردی که بخاطر فساد اقتصادی محکومیت قضایی دارد و در این حوزه مشهور است، لیدری یک جریان را به عهده می‌گیرد.

وی افزود: کسی که خودش مفسد اقتصادی است و هنوز پرونده فساد اقتصادی‌اش باز است چطور می‌تواند در جایگاهی قرار بگیرد که برای مردم و رفع مشکلات معیشتی مردم قانون وضع کند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: محال است نمایندگانی که لیدری آنان را یک مفسد اقتصادی بر عهده دارد، به دنبال برخورد با مفاسد اقتصادی باشند.

یعقوبی در پایان اضافه کرد: این افراد که امروز به عنوان لیدر برخی جریانات سیاسی فعالیت می‌کنند نه تنها از گذشته خودشان توبه نکرده‌اند و در رابطه با مفاسد اقتصادی خودشان از ملت عذرخواهی نکرده‌اند، بلکه به این گذشته افتخار هم می‌کنند.

نظر شما