شناسهٔ خبر: 122249 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زریبافان مطرح کرد:

ائتلاف اصولگرایان را به فال نیک گرفته و از فهرست ۳۰ نفره حمایت می‌کنیم

مسعود زریبافان// دبیرکل جبهه یاران ولایت گفت: ضمن تبریک ائتلاف صورت گرفته به همه نیروهای انقلابی و ولایی، وظیفه خود می‌دانیم با تمام وجود از تصمیمات شورای ائتلاف حمایت و حداکثر تلاش خود را برای موفقیت افراد تعیین شده بکار گیریم.

به گزارش «نماینده» مسعود زریبافان دبیر کل جبهه یاران ولایت و عضو هیئت مؤسس یکتا در خصوص ائتلاف اصولگرایان گفت: بی‌تردید ائتلاف اصولگرایان را به فال نیک گرفته و آن را کاری مقدس می‌دانیم و امیدواریم که این اقدام مبارک مبنا و پایه‌یک کار اساسی و پایدار در همگرایی بین نیروهای انقلابی و ارزشی شود.

زریبافان افزود: ما امید آن داریم، تلاش صورت گرفته موجب شود تا در آینده همه تشکل‌ها و احزاب سیاسی و شخصیت‌های انقلابی، ارزشی و اصولگرا در یک فرایند مردم‌سالارانه و ایثارگرانه به ایجاد یک ساختار دائمی و اساسی برای همگرایی مبنایی و ریشه‌ای و به‌دوراز هرگونه خودخواهی و سهم خواهی‌های شخصی و گروهی نائل شوند.

زریبافان گفت: ضمن تبریک ائتلاف صورت گرفته به همه نیروهای انقلابی و ولایی، وظیفه خود می‌دانیم با تمام وجود از تصمیمات شورای ائتلاف حمایت و حداکثر تلاش خود را برای موفقیت افراد تعیین‌شده بکار گیریم.

وی در پایان افزود: تحقق وحدت کلمه به‌عنوان کلام امام راحل عظیم الشان در بین اصولگرایان قطعاً موجب خوشحالی امام خامنه‌ای عزیز و خشنودی آقا امام زمان (عج) خواهد بود.

نظر شما