شناسهٔ خبر: 122236 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دعوت جامعه‌مدرسین از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

جامعه مدرسین حوزه علمیه: دشمن با مثلث "نفوذ، تحریف و فتنه" به‌دنبال تغییر مسیر انقلاب است

جامعه مدرسین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اعلامیه ای با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی عاملی برای نزدیکی به تحقق وعده‌های الهی و مقابله با سه ابزار دشمن یعنی نفوذ، تحریف و فتنه دانست.

به گزارش «نماینده» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عموم ملت شریف ایران را به حماسه‌آفرینی و حضور در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور رشاد‌ت‌های ملت شریف ایران و روزهای به خاطر ماندنی مبارزه فراگیر مردم با ظلم و ستم و سرنگونی طاغوت است. انقلاب اسلامی ایران ثمره حرکت حق‌طلبانه و عدالتخواهانه مردمی است که اسلام را تنها راه نجات خود دانستند، راه امام حسین(ع) را برگزیدند تا دین حضرت محمد(ص) را یاری کنند. بی‌شک انقلابی که با ایمان، تقوا و معنویت شکل بگیرد نورش جهانی خواهد شد و ظلم و تاریکی در مواجهه با نور حق و قدرت ایمان، شکست خورده است.

در پیروزی ملت ایران به رهبری خمینی کبیر(ره) آنچه بیش از پیش شکرانه عزت و عظمت این انقلاب است، پاسداری از ارزش‌ها و ادامه خط سرخ شهادت است. ایران، امروز استقلال و آزادی خود را در استقرار جمهوری اسلامی یافته است و اسلام سیاسی، اسلام خصم ظالم و عون مظلوم و در یک کلمه اسلام ناب محمدی(ص)، مردمی عزیز و بزرگ و خار چشم استکبار آفریده است. مردمی که به اسلام تحجر، اسلام منهای روحانیت و اسلام منهای سیاست نه گفتند و با بیداری خود جهان را به لرزه در آوردند و بیداری ملت‌های اسلامی را نوید دادند.

بی‌شک قدرت امروز ایران ثمره وعده راستین الهی است که «إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ». دست یاری خدا پشتوانه این عزت و اقتدار ماست. اکنون آنچه این عظمت و بزرگی را پایدار و ستون‌های این انقلاب را استوار نگاه خواهد داشت تلاش و عزمی بیشتر از خود انقلاب می‌خواهد و پاسداری و حفظ آن تکلیفی است بر دوش یکایک مردم مسلمان ایران.

ساخت استحکام درونی نظام، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، جهاد علمی و فرهنگی در کنار حفظ ارزش‌ها، همراه با تفکر انقلابی و ولایتمداری می‌تواند ما را از گردنه مشکلات پیش‌رو عبور دهد. حفظ تقوای جمعی، تلاش برای تحقق سبک زندگی اسلامی، حضور در انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها تکلیفی بر دوش ما است و مردم به عنوان پشتیبانان اصلی نظام، همیشه این صحنه‌ها را پر کرده‌اند.

دشمن در تلاش است با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه، مسیر انقلاب را عوض کند و این وظیفه اصلی نخبگان، حوزویان و مردم فهیم ماست که با پافشاری بر ارزش‌های انقلابی این مثلث شوم را نابود و خواب دشمنان را آشفته کنند. شکست دشمن در جبهه‌های یمن، سوریه، عراق، فلسطین و نیجریه چنان سنگین و خوار‌کننده بوده است که ناکام و زخم خورده، معترف به ضعف و زبونی شده‌اند.

 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم ملت شریف ایران به حماسه آفرینی و حضور در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن دعوت می‌کند. امید است حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تحقق وعده‌های صادق الهی را نزدیک گرداند و این انقلاب به دست حضرت ولی‌الله اعظم(عج) برسد.

نظر شما