شناسهٔ خبر: 122189 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امشب؛اعلام تاریخ انتشار لیست اصولگرایان

ابراهیمی عضو شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه تاریخ انتشار لیست نهایی اصولگرایان امشب مشخص می‌شود،‌ گفت: نمی‌شود همیشه در انتخابات افراد پیر شرکت کنند بلکه جوانان هم باید به صحنه بیایند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اتحاد اصولگرایان شکل گرفته و لیست نهایی تا حدودی آماده شده است، اظهار داشت: در جلسه امشب مشخص خواهد شد که لیست نهایی در چه تاریخی منتشر می‌شود.
 
ابراهیمی درباره این سؤال که گفته می‌شود تأیید صلاحیت‌ها باید از کانال سخنگوی شورای ائتلاف صورت بگیرد، گفت: چنین چیزی نیست و من تکذیب می‌کنم چراکه کمیته‌ای شامل ۷ نفر وجود دارند که حضور افراد در آن مطرح و سپس رأی‌گیری می‌شود و چنانچه رأی بیاورند، ‌ می‌گذاریم که در لیست بمانند.
 
این فعال اصولگرا درباره این سؤال که آیا چهره‌های جدید اصولگرا خدشه‌ای به این جریان وارد نمی‌کنند، ‌ تصریح کرد: بین این افراد اشخاصی تحصیلکرده و متخصص وجود دارد و نمی‌شود همیشه افراد پیر در انتخابات شرکت کنند و جوانان هم باید به صحنه بیایند.
 
وی در خصوص حضور ۱۴ نفر از نمایندگان جبهه پایداری در لیست اصولگرایان، گفت: ما تقسیم نکرده‌ایم که از چه جبهه‌ای چند نفر حضور داشته باشند و این موضوع ممکن است کاملاً‌ اتفاقی باشد اما اگر لیست هم تغییر کند تغییرش بسیار کم خواهد بود.
 
ابراهیمی درباره اینکه آیا در صورت تغییر از تعداد پایداری‌های لیست کم خواهد شد، ‌ خاطرنشان کرد: بنا نبوده سهم‌خواهی صورت بگیرد البته ما هنوز درباره سر لیستی هم تصمیمی نگرفته‌ایم.

نظر شما