شناسهٔ خبر: 122170 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف

رونمایی از ۴ محور عملیات روانی اصلاح طلبان علیه اصولگرایان

اصلاح طلبان/431 جریان اصلاحات که این روزها در حال پیگیری جبهه نجات برای متشکل کردن نیروهای هم رای، حامی و موتلف خود برای انتخابات آتی با بهره گیری از مدل تست زده شده دور دوم انتخابات ۸۴ می باشد، به موزات آن می کوشد تا ضمن القائاتی چند علاوه بر ایجاد انشقاق میان اصولگرایان به ادراک سازی انحرافی از اصولگرایی در جامعه مبتنی بر قدرت طلبی، اختلاف و نیز شدت گرفتن افراطی گری در این جریان، بپردازد.

به گزارش «نماینده»، بررسی رسانه های جریان اصلاح طلب بیانگر آن است که این جریان، عملیات روانی علیه اصولگرایان را در ۴ محور مصوب و عملیاتی کرده است.

جریان اصلاحات که این روزها در حال پیگیری جبهه نجات برای متشکل کردن نیروهای هم رای، حامی و موتلف خود برای انتخابات آتی با بهره گیری از مدل تست زده شده دور دوم انتخابات ۸۴ می باشد، به موزات آن می کوشد تا ضمن القائاتی چند علاوه بر ایجاد انشقاق میان اصولگرایان به ادراک سازی انحرافی از اصولگرایی در جامعه مبتنی بر قدرت طلبی، اختلاف و نیز شدت گرفتن افراطی گری در این جریان، بپردازد.

رئوس عملیاتی شده توسط جریان اصلاحات در این زمینه اما به این شرح است:

۱- القاء ترافیک نامزدهای انتخاباتی در جریان اصولگرا به مدد رانت شورای نگهبان
۲- منتسب کردن لیست ائتلاف اصولگرایی به برخی از نحله های این جریان
۳- القاء اخذ تعهد برای ریاست مجلس حدادعادل و شکل دهی به دوگانه لاریجانی- حداد عادل
۴- القاء نقش حاشیه ای جامعه روحانیت، موتلفه، جبهه پیروان خط امام و رهبری در لیست اصولگرایی به منظور درگیرسازی نحله های سیاسی با بازی انحرافی سهم گروه های اصولگرا از لیست انتخاباتی

نظر شما