شناسهٔ خبر: 122151 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

چه در لیست باشم و چه نباشم از ائتلاف اصولگرایان حمایت می کنم

فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با با تاکید بر ضرورت وحدت برای انتخابات مجلس گفت: همه باید از تصمیم ائتلاف اصولگرایان حمایت کنیم و اینجانب هم چه در لیست باشم و چه نباشم از لیست نهایی ائتلاف حمایت می کنم.

به گزارش «نماینده»، فاطمه رهبر نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم چاره ای جز وحدت نداریم گفت: ائتلاف اصولگرایان در راستای وحدت تلاش می کند و به بررسی وضعیت و میزان رای آوری همه کاندیداهای مطرح این جریان پرداخته است.

وی افزود: با توجه به اینکه شانس همه کاندیداهای مطرح برای قرار گرفتن در لیست ۳۰ نفره تهران مورد بررسی قرار گرفت، پس اگر فردی در لیست قرار نگرفت باید از ائتلاف حمایت و برای پیروزی لیست و راه یافتن کاندیداها به مجلس تلاش کند.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب از تصمیم ائتلاف اصولگرایان حمایت می کنم و چه در لیست باشم و چه نباشم از لیست نهایی و تصمیم ائتلاف حمایت خواهم کرد. همچنین از همه کاندیدای اصولگرایان می خواهم که به منشور اصولگرایی پایبند باشند.

رهبر تصریح کرد: وقتی فردی چارچوبی را پذیرفت باید از نتیجه نهایی آن تبعیت کند و اینگونه نباشد که اگر خودش در لیست بوده از آن حمایت کند و در غیر این صورت بازی را بهم بزند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند خاطر نشان کرد: امیدواریم هم مسئولین و دست اندرکاران اجرایی انتخابات و هم مردم پایبند به اهمیت انتخابات توجه کرده و با اجرای قوانین و مشارکت گسترده نه بزرگ به نقشه های شوم دشمنان ایران و تبلیغات منفی گسترده آنها بدهند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه برخی افراد به انتخابات تصریح کرد: مردم با مشارکت بالا و انتخاب نامزدهای اصلح می توانند پاسخ دندان شکنی به دشمنان خارجی و ایادی داخل آنها بدهند.

نظر شما