شناسهٔ خبر: 122139 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

خبرسازی اصلاح‌طلبان را تکذیب می‌کنم

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: اخبار غلط برخی رسانه های اصلاح طلب نشان می دهد که آنها خط تفرقه بین اصولگرایان را دنبال می‌کنند و ما این خبرها را تکذیب می‌کنیم.

به گزارش «نماینده»، سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به برخی خبرسازی های رسانه ای در خصوص سهم بندی متفاوت جریان های اصولگرا در لیست احتمالی تهران این جریان سیاسی کشور اظهار داشت: اولاً فهرست نهایی در زمان مناسب از سوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به وسیله بیانیه یا توسط دکتر حداد عادل به صورت رسمی اعلام می‌شود و همان ملاک یا اتحاد خواهد بود.

وی افزود:  فهرست‌های دیگری که منتشر شده که فهرست‌های زیادی هم هستند  همه گمانه‌زنی اند و اصلاً صحت ندارد؛ حتی «خبرگزاری آنا» از قول ما زد که ما فهرست را تایید کردیم در صورتی که ما هیچ فهرستی را تایید نکرده‌ایم مگر اینکه به صورت رسمی از سوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان منتشر شود.

سجادی با بیان اینکه جبهه پیروان از فهرست رسمی اصولگرایان که طی روزهای آینده اعلام خواهد شد قطعا حمایت می‌کند گفت: البته ممکن است ما انتقاداتی به نوع چینش یا مسائلی دیگری داشته باشیم اما مهم مشارکت مردم و نرخ مشارکت بالای مردم است که انشاء الله لیست نهایی با استقبال و حضور پر شور مردم مواجه خواهد شد.

وی با انتقاد از موضع تفرقه افکنانه برخی رسانه ها و تفرقه افکنی از راه بیان شبهه در سهم جریان های اصولگرایی در لیست نهایی اظهار داشت: اخبار غلط برخی خبرگزاریها را دیدم که بعضی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب کار کردند که یک خط تفرقه را دنبال می‌کند؛ اینها حتی در داخل خبر تا حدودی امانت را رعایت می‌کنند ولی تیتر را چیز دیگری می‌زنند که اختلاف افکن است و ما این طور خبرها را تکذیب می‌کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه برخی رسانه‌های اصلاح طلب  سعی می‌کنند و راهبردشان این است که میان اصولگرایان اختلاف بیاندازند گفت: قبل از اینکه بحث لیست‌ها باشد اینها در مورد شخصیت‌هایی چون آقای لاریجانی و آقایان دیگر مانور می‌داند و الآن هم روی فهرست زوم کرده اند.

وی افزود: هرچند ممکن است که فهرست یک سری بحث‌هایی داشته باشد ولی آنها سوء‌استفاده می‌کنند؛ چیزی که مهم است ائتلاف و انسجام اصولگرایان است که این برهه، برهه حساسی است.

سیدکمال الدین سجادی در پایان با بیان اینکه این انتخابات حساس‌تر از انتخابات گذشته هست گفت: هم به دلیل آرایش نیروها و هم فعالیتی که اصلاح طلبان بعد از انتخابات ریاست جمهوری شروع کردند حساسیت این انتخابات بیش‌تر است و به نظر من باید مواظبت کنیم که از اظهارات ما سوء استفاده نشود.

نظر شما