شناسهٔ خبر: 122086 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

فروزنده با تکذیب خبرسازی اصلاح‌طلبان گفت:

جبهه "یکتا" و "پایداری" حامی جدی تصمیم نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان هستند

فروزنده/2 لطف الله فروزنده گفت: اخبار منتشر شده درباره لیست مشترک پایداری و یکتا به موازات لیست شورای ائتلاف اصولگرایان جنگ روانی اصلاح طلبان برای برهم زدن وحدت اصولگرایان است.

به گزارش «نماینده» لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه یکتا در خصوص انتشار اخباری در رسانه‌های اصلاح طلب مبنی بر اعلام لیست جداگانه انتخاباتی توسط جبهه یکتا و جبهه پایداری در برابر لیست شورای ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: این خبر کاملا کذب بوده و طراحی جریان اصلاحات برای برهم زدن وحدت ایجاد شده بین اصولگرایان است.

عضو شورای مرکزی جبهه یکتا ادامه داد: دوستان پایداری و جبهه یکتا به طور جدی در شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارند و با تمام وجود از تصمیمات این شورا حمایت می کنند.

فروزنده با بیان اینکه در تمام جریانات اصولگرا وحدت حرف اصلی است گفت: اتفاق خوبی که امسال با مدیریت آیت الله موحدی افتاده است باعث شده شرایطی رقم بخورد که در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی از وحدت اصولگرایان منتشر شود.

وی در پایان تاکید کرد: اخبار منتشر شده درباره لیست مشترک جبهه پایداری و یکتا به موازات لیست شورای ائتلاف اصولگرایان ناشی از نگرانی اصلاح طلبان از وحدت ایجاد شده در میان اصولگرایان و جنگ روانی آنها برای برهم زدن این وحدت است.

نظر شما