شناسهٔ خبر: 122081 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

تاکید لاریجانی بر حضور حداکثری در انتخابات

علی لاریجانی/431 رئیس مجلس با بیان اینکه در وضعیت به هم ریخته امنیتی در منطقه برگزاری انتخابات رقابتی شکوهمند بسیار حائز اهمیت است، گفت: در این شرایط حساس برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری در ارتقای جایگاه ایران درعرصه بین‌المللی تاثیرگذار است.

به گزارش «نماینده»، اعضای شورای مرکزی و جمعی از نمایندگان عضو فراکسیون حامیان انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی لاریجانی در این دیدار با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مجلس محلی برای تجمع نخبگان باشد، به ضرورت افزایش ظرفیت سه قوه اشاره کرد و گفت: با توجه به گشایش پیش آمده در مساله هسته‌ای و تلاش دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی برای تحت شعاع قرار دادن این موضوع، نیازمند صف آرایی بر اساس وفاق ملی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری شکوهمند دو انتخابات پیش‌رو یعنی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: در شرایط حساس منطقه‌ای، نیازمند همگرایی و وفاق ملی در داخل کشور هستیم.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه در وضعیت به هم ریخته امنیتی در منطقه برگزاری انتخابات رقابتی شکوهمند بسیار حائز اهمیت است، افزود: در شرایط حساسی که به سر می‌بریم برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری در ارتقای جایگاه ایران درعرصه بین‌المللی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به نقش تشکل‌های سیاسی و به ویژه جبهه حامیان انقلاب اسلامی در افزایش میزان مشارکت مردم، افزود: جبهه حامیان انقلاب اسلامی به عنوان یک تشکل تاثیرگذار سیاسی می‌تواند موجی همراه با شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه ایجاد کرده و منجر به  افزایش سطح  مشارکت اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای شود.

اولویت جبهه حامیان انقلاب اسلامی تلاش برای افزایش میزان مشارکت است

در این دیدار شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و رئیس فراکسیون حامیان انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه جبهه حامیان انقلاب اسلامی در چند دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پررنگ و چشم گیری داشته است، گفت: اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست و قوه مقننه در نظام مردم‌سالاری دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین یکی از اولویت‌های این جبهه، تلاش برای افزیش میزان مشارکت و در نتیجه ارتقای جایگاه مجلس در عرصه قانونگذاری است.

مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی فریب خدعه بیگانگان و خائنان سیاسی را نمی‌خورند

محمدحسین عظیمی، دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی نیز در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از برنامه‌های انتخاباتی این جبهه، تصریح کرد: جبهه حامیان انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را با پایبندی بر اصول و نگاه اصلاحی نسبت به موضوعات اجتماعی با رویکرد ولایی و مردمی آغاز کرده است.

وی با تاکید براینکه افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات مهمترین هدف ما به شمار می‌آید، گفت: امیدواریم شاهد شکل‌گیری مجلسی ولایی، پرقدرت، توانمند، بیدار و آگاه باشیم.

دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات باعث حفظ وحدت ملی و استحکام پایه‌های نظام می‌شود، گفت: امیدواریم با حضور گسترده مردم خاری در چشم دشمنان و تیری در قلب بدخواهان نظام و رهبری باشیم.

وی با تاکید بر اینکه چتر گفتمان ولایتمدارانه تمامی اقشار جامعه را در برمی‌گیرد، گفت: شایسته نیست با حب و بغض بیجا، ناروا و ایجاد شائبه برای مردم در صحت انتخابات و تایید صلاحیت از سوی خواص بی بصیرت، مردم را نسبت به دستاوردهای نظام مقدس اسلامی بدگمان کنیم.

دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی ادامه داد: لازم به ذکر است مردم با بصیرت و فهیم ایران اسلامی هیچگاه فریب خدعه‌های منافقان سیاسی و دشمنان عرصه بین‌الملل را نخواهند خورد.

وی ترغیب مردم به حضور گسترده در انتخابات را واجب شرعی دانست و تصریح کرد: با پرهیز از هرگونه وابستگی و علقه شخصی امید است بتوانیم به یاری خداوند توانا، مشتی محکم بردهان استکبار جهانی و تمامی کسانیکه به دنبال نفوذ بیگانه در کشور هستند، بکوبیم.

 

نظر شما