شناسهٔ خبر: 122072 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رکود، مشکل اصلی کشور/هزینه بی‌ضابطه پولها برای تاثیر بر آرای مردم

زاکانی نماینده مردم تهران نوشت: هزینه کردن اموال کشور برای رای آوردن یک گروه خاص در انتخابات و وارد کردن کالاهای مصرفی و یا بدون اولویت خیانت به مردم است.

به گزارش «نماینده»،علیرضا زاکانی "نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی" در یادداشت کوتاهی، به موضوع آزادسازی اموال بلوک شده ایران و عدم شفافیت دولت در این زمینه پرداخت.

در این یادداشت آمده است:

میزان دارایی های بلوکه کشور یکی از سولات اصلی ما از دولت محترم است که متاسفانه تا امروز جواب روشنی دریافت نکرده ایم.

مسئله بعدی در این میان میزان دارایی های دولتی و خصوصی در اموال بلوکه شده است و در نهایت رقم دقیق دارایی های که پس از اجرایی شدن تعهدات ایران در برجام آزاد خواهد شد. متاسفانه دولت تصمیمی بر شفافیت اطلاعات در این موضوع ندارد و هر روز شاهد بیان رقم جدیدی هستیم.

نکته دوم اینکه این اموال متعلق به ملت ایران است وباید بصورت قانونی هزینه شود ودر راستای رونق اقتصاد دی وآرامش مردم هزینه شود. تصمیم گیری بر اساس سلیقه برای هزینه اموال کشور به ضرر ملت ایران وبر خلاف منافع ملی است.

در حالیکه ما در مجلس در حال بررسی بودجه سال آینده هستیم شاهد اخباری مبنی بر هزینه بی ضابطه پولهای آزاد شده هستیم. اگر این کار نمایشی و برای تاثیر بر آرای مردم است این کار خلاف اخلاق است و نوعی عوام فریبی است و اگر واقعی است بر خلاف قانون می باشد.

مشکل اصلی اقتصاد کشور امروز رکود اقتصادی است و تمام همت ما باید کمک به حوزه زیر ساخت و تولید باشد. هزینه کردن اموال کشور برای رای آوردن یک گروه خاص در انتخابات و وارد کردن کالاهای مصرفی و یا بدون اولویت خیانت به مردم است.

برچسب‌ها:

نظر شما