شناسهٔ خبر: 121977 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تمام ظرفیت حزب «توسعه و عدالت»، تقویت ائتلاف اصولگرایی است

روح الامینی/1 دبیر کل حزب توسعه و عدالت گفت: از تمام روسای استانی حزب می‌خواهم که همه ظرفیت این تشکیلات را در خدمت جبهه اصولگرایی قرار بدهند تا مردم و نظام از برکات ائتلاف اصولگرایان بهره‌مند شوند.

به گزارش «نماینده»، جلسه ستادهای انتخاباتی حزب توسعه و عدالت از ۲۶ استان برگزار شد و روسای این ستادها به ارائه توضیحاتی از برنامه های ستاد های استانی پرداختند.

در این جلسه عبدالحسین روح‌الامینی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های همه جانبه و گسترده ستادهای استانی، اظهار کرد: اینکه حزبی بتواند بالغ بر ٢٢٠ کاندیدهای تایید صلاحیت شده را در سراسر کشور سازماندهی کند عملی بسیار خوب، مهم وبزرگ است.

وی با بیان اینکه مساله واجب امروز کمک به تقویت جبهه اصولگرایان است، گفت: تمام دغدغه من به عنوان دبیرکل حزب توسعه و عدالت و اعضای ارشد حزب، تقویت اصولگرایی و اصولگرایان است که به حفظ و تأمین منافع بیشتر مردم منجر می‌شود.

روح‌الامینی خاطر نشان کرد: ما قبلا قصد داشتیم بصورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کنیم اما در حال حاضر نمی‌توانیم به شرایط امروزمان بی تفاوت باشیم زیرا امروز اصولگرایان برای حفظ منافع مردم تصمیم به اجماع گرفتند و ائتلاف بزرگ اصولگرایان هم در سراسر کشور قطعا می‌تواند بار بزرگی از مشکلات مردم بردارد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه اگر مردم به این ائتلاف اطمینان کنند رونق بیشتر و بهتری در زندگی خود احساس خواهند کرد، گفت: از تمامی روسای استانی می‌خواهم که تمام ظرفیت عظیم این تشکیلات را در خدمت جبهه اصولگرایی قرار بدهند تا هم مردم و هم نظام از برکات این ائتلاف بهره مند شوند.

نظر شما