شناسهٔ خبر: 121959 - سرویس «نماینده کاغذی»
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

یازدهمین شماره هفته نامه «نماینده»

صفحه اول شماره یازدهم هفته نامه نماینده ۱۳۹۴/۱۱/۱۰

 به گزارش «نماینده» ، در یازدهمین شماره از هفته نامه «نماینده» ، به بررسی ائتلاف اعتدال گرایان با اصلاح طلبان پرداختیم، محمد جواد حق شناس"عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی" و مصطفی کواکبیان"دبیرکل حزب مردم سالاری" درخصوص این ائتلاف، مواضع خود را بیان کردند.

همچنین در این زمینه با مرتضی حاجی "عضو بنیاد باران" گفتگو کرده ایم.

"دست رد اصلاح طلبان به اتلاف با اعتدال" عنوان گزارش صفحه سیاست است. سه چهره سیاسی نظرات خود را تشریح و نسبت به ائتلاف ۴ ضلعی که از سوی رسانه های حامی دولت و اصلاح طلبان اعلام شده بود واکنش نشان دادند.

غلامعلی دهقان "سخنگوی حزب اعتدال و توسعه"نیز در یادداشتی به مانیفست انتخاباتی حزب متوعش در انتخابات مجلس دهم پرداخت.

-چرخ اقتصاد-

صفحه اقتصادی این شماره از «نماینده»   به ۹۰۰ روز عملکرد دولت از نگاه ۲۰ اقتصاددان پرداخته است و میزان تحقق وعده های دولت یازدهم را بررسی کرده است.

-بهارستان-

صفحه بهارستان به پرونده ای درخصوص بحث های جنجالی این روزهای مجلس شورای اسلامی یعنی بودجه و برنامه ششم توسعه اختصاص پیدا کرده و در این شماره گفتگوی اختصاصی «نماینده» با احمد توکلی و روایت الیاس نادران از ایراد های لایحه پیشنهادی دولت و  پاسخ های دبیر کمسیون تلفیق و بودجه ۹۵ منتشر شده است.

یادداشت محمد صالح جوکار"نماینده مردم یزد و رئیس کمیته بسیج مجلس" هم در صفحه بهارستان با عنوان"طرحی برای ارتقاء مضاعف فعالیت های بسیج"نگاشته شده است.

-دیپلماسی-

بخشی از صفحه ی دیپلماسی ما این هفته رؤیای آمریکایی ها درباره تبدیل ایران به بهشت جاسوسان را بررسی کرده است.

همچنین در گزارشی به واکاوی توصیه های جالب «نیکلاس برنز» به مقامات آمریکایی نسبت به نحوه تعامل با ایران در دوران پسا برجام اشاره کرده ایم.

در بخش «چهره خبر» این هفته، گزارش گاردین درباره هاشمی رفسنجانی و تمایلش به آشتی با آمریکا تا رئیس جمهوری که محبوبیتی بیشتر از اوباما دارد خواندنی است.

-منهای پایتخت-

نماینده در این شماره، سه موضوع "قاچاق، مهاجرت به کرج و جاده های نا امن" را بررسی کرده است

«ابوالقاسم جراره» از مصائب قاچاق برای مرز نشینان گفت و ابراهیم کارحانه در یادداشتی از منفعت مبارزه با قاچاق که بیشتر از نفت است سخن گفت.

همچنین حجت الاسلام «مفید کیائی نژاد» در گفتگو با نماینده پیرامون مهاجرت به کرج هشدار داد.

پرسش نماینده از «سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی»، «قاسم جعفری» و «سالار مرادی» به وضعیت جاده های پر خطر حوزه انتخابیه اشان اختصاص پیدا کرد، پاسخ این سه بهارستان نشین هم خواندنی است.

ــ نبض جامعه ـــ

«نماینده» در صفحه اجتماعی خود نبض شهرهای کلان کشور را گرفته و حاشیه نشینی را زیر ذره بین قرار داد.

گفتگو با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا به همراه یادداشتی از علیرضا ساوری مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در شماره جدید هفته نامه «نماینده» منتشر شده است

-چهره ها در قابی متفاوت-

 گفت و گوی صمیمی و متفاوت این هفته هم با «محمدرضا سرشار»، نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی است. او در میان گپ صمیمی اش با «نماینده» گفته است تا امروز همسرم هرجایی خواستند بروند من همراهشان بودم.

نظر شما