شناسهٔ خبر: 121870 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

گزارش «حدادعادل» از نشست ائتلاف اصولگرایان:

درجلسه امشب نتایج ۳نظرسنجی درباره لیست نهایی مطرح شد/پنجشنبه همایش سراسری اصولگرایان برگزارمی شود

غلامعلی حدادعادل/* سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به انتشار برخی اسامی در رسانه ها به عنوان لیست نهایی نامزدهای اصولگرایان، این اسامی را صرفاً گمانه‌‌زنی دانست و گفت: فهرست اصولگرایان هنوز نهایی نشده است.

به گزارش«نماینده»، غلامعلی حدادعادل"سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان"، با اشاره به جلسه امشب شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: جلسه امشب دقایقی پیش با حضور ۲۰ نفر از اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان و به ریاست آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد و در این جلسه نتایج سه نظرسنجی درباره لیست نهایی اصولگرایان برای انتخابات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همایش سراسری اصولگرایان نیز روز پنج شنبه (۸ بهمن ماه) در ورزشگاه شهید شیرودی و با سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی، سید احمد خاتمی، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی و نیز حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی راس ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به انتشار لیستی از نامزدهای اصولگرا در روزهای اخیر در برخی رسانه ها به عنوان لیست نهایی، این اسامی را صرفا گمانه زنی دانست و گفت: فهرست اصولگرایان هنوز نهایی نشده است.

نظر شما