شناسهٔ خبر: 121824 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مردم منتظر برداشتن قدم‌های اساسی در بحث رکود هستند

لطف الله فروزنده/431 سخنگوی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: دولت و آقای رئیس جمهور به این وعده که اگر تحریم‌ها برداشته شود، کشور رونق پیدا می‌کند، جامه عمل بپوشاند.

به گزارش «نماینده»، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در بحث انتخابات اظهار داشت: واقعیت این است که انتخابات چارچوبی دارد و قانون اساسی وظیفه هر کسی را مشخص کرده و براساس قانون اساسی نظارت بر انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها برعهده شورای نگهبان است و وظیفه همه نهادهای رسمی و اشخاص حقیقی و حقوقی کمک به شورای نگهبان است.

وی با تأکید براینکه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها جناح‌ها را ملاک قرار نداده است، گفت: شورای نگهبان صلاحیت‌های عمومی و اینکه فردی نقاط منفی در زندگی‌اش داشته را ملاک قرار داده است و کسانی که رد صلاحیت کرده است، از جریان‌های مختلف بوده‌اند؛ اینجا معلوم می‌شود که شورای نگهبان به جریان خاصی توجه نمی‌کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: دلیلی ندارد که ما این گونه شورای نگهبان را تخریب کنیم. آقای رئیس جمهور نیز که مسئولیت اجرای انتخابات را برعهده دارد، باید کمک کند تا شورای نگهبان تقویت شود و بابی را فراهم کند که بتواند راحت تر با شورای نگهبان تعامل کند.

فروزنده یادآور شد: به نظر می‌رسد متأسفانه جریان‌هایی می‌خواهند فضای جامعه را دو قطبی کرده و مردم را دلسرد کنند که در این زمینه آقای روحانی و سایر مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: در شرایطی که فرصت برجام برای دولت فراهم شده است، باید براساس قول و وعده‌های خود تمام همت خود را حل مشکلات معیشتی مردم بگذارد و در خصوص رکود قدم‌های اساسی بردارد و بستر اشتغال را فراهم کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: دولت و آقای رئیس جمهور به این وعده که اگر تحریم‌ها برداشته شود، کشور رونق پیدا می‌کند، جامه عمل بپوشاند.

نظر شما