شناسهٔ خبر: 121791 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

باید فقها را فصل الخطاب بدانیم/ اصول محکمی بر ائتلاف حاکم است

مرتضی آقاتهرانی/* دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: باید فقهایی که در رأس ائتلاف حضور دارند را به عنوان فصل الخطاب، داور و محور بدانیم.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری اظهار کرد: امروز عده‌ای نه تنها‌ از وحدت اصولگرایان بلکه از اصولگرایی نفرت دارند، زیرا یا اصول را از بیخ و بن باور ندارند و یا اینکه اگر به ظاهر دم از اصول می‌زنند، باید قدری خویشتن و افکار خود را واکاوی کنند که چرا چنین مواضعی نسبت به اصولگرایی دارند.

وی با بیان اینکه در انتخابات‌های مختلف بارها ائتلاف‌های یک‌گانه، دوگانه و چندگانه داشته‌ایم که مع الاسف همه شکست خورده‌اند، گفت: امروز ائتلاف اصولگرایان، یک ائتلاف همه جانبه بوده ولی با دروغ‌ پراکنی‌ها، تبلیغات و تحلیل‌های اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه که این ائتلاف شکست خواهد خورد و جبهه پایداری زیر میز می‌زند، مواجه است.

آقاتهرانی تصریح کرد: ما در دوره‌های گذشته این شکل از ائتلاف‌های نیم بند را باور نداشتیم و تجربه هم صدق گفتار و اعتقاد ما را نشان داده است، اما در دوره فعلی ائتلاف حداکثری اصولگرایان با تلاش یکساله سه تشکل پایداری، ایثارگران و مؤتلفه به ثمر نشسته و اصول محکمی نیز بر آن حاکم است.

دبیر کل جبهه پایداری خاطر نشان کرد: هر کجا وحدت یافت شد باید قدر آن را بدانیم و از طرفی فقهایی که در رأس ائتلاف اصولگرایان حضور دارند را به عنوان فصل الخطاب، داور و محور در نظر بگیریم.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درخصوص لیست ائتلاف‌ها، انتخاب اصلح، جمع صالحان و اعتماد به لیست نویسان، گفت: ائتلاف اصولگرایان و وحدت رویه‌ای که در جریان اصولگرایی بوجود آمده، خاری به چشم به ظاهر انقلابی‌های خارج نشین است.

آقاتهرانی با بیان اینکه به لطف الهی اصولگرایان با قدری صداقت، همکاری و همیاری، باور به وحدت و همگرایی را از خود بروز داده‌اند، تاکید کرد: ان‌شالله آثار این نشست‌ها و جلسات ائتلاف اصولگرایی را در آینده‌ای نه چندان دور خواهید دید.

نظر شما