شناسهٔ خبر: 121771 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اعلام زمان به نتیجه رسیدن لیست اصولگرایان

حدادعادل/431 سخنگوی ائتلاف جبهه اصولگرایان گفت:قدم به قدم در حال رسیدن به تعیین فهرست نهایی اصولگرایان هستیم اما هنوز وارد مرحله تعیین فهرست قطعی اصولگرایان برای انتخابات پیش رو نشده ایم.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حداد عادل عصر چهارشنبه در حاشیه همایش بزرگ اصولگرایان در شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در لیست نهایی اصولگرایان به دنبال انتخاب افراد اصلح و مقبول هستیم و در این راستا روش هایی را نیز برگزیدیم.

سخنگوی ائتلاف جبهه اصولگرایان با برشمردن یک نکته مهم افزود: لیست نهایی اصولگرایان برای انتخابات بر اساس گروه و جمعیت تعیین نخواهد شد.

وی ادامه داد: قدم به قدم در حال رسیدن به تعیین فهرست نهایی اصولگرایان هستیم اما هنوز وارد مرحله تعیین فهرست قطعی اصولگرایان برای انتخابات پیش رو نشده ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاش می شود تا لیست نهایی اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تا ۱۲ بهمن به نتیجه برسد.

وی درباره رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان گفت: رد صلاحیت ها شامل طیف اصولگرا و اصلاح طلب می شود اما قانون راه را باز گذاشته و هر نامزدی می تواند برای رفع سوءتفاهم اعتراض خود را به مراجع قانونی اعلام کند.

همایش اصولگرایان شهرستان ری عصر چهارشنبه با حضور برخی چهره های شاخص جریان اصولگرایی در این شهرستان برگزار شد.

نظر شما