شناسهٔ خبر: 121718 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تجمع جبهه یکتا در حمایت از ائتلاف اصولگرایان برگزار می شود

مسعود زریبافان/2 نشست جبهه یکتا و تشکل‌های همسو به منظور حمایت از ائتلاف اصولگرایان روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش «نماینده»، مسعود زریبافان فعال اصولگرا با بیان اینکه نشست جبهه یکتا و تشکل‌های همسو به منظور حمایت از ائتلاف اصولگرایان روز پنجشنبه برگزار می‌شود، گفت: این تجمع روز پنج‌شنبه اول بهمن در مسجد امام صادق (ع) با حضور تشکل‌های همسو با جبهه یکتا و یاران برگزار خواهد شد.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: مجموعه این تشکل‌ها در ۱۰ سال گذشته فعال بوده و هسته شکل‌گیری آن از زمان شورای شهر دوم و آبادگران در سال ۸۱ است که نقطه عطف اصولگرایان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد‌: این تشکل‌ها در سال ۸۴ و ۸۸ ستاد مرکزی ستادهای احمدی‌نژاد را تشکیل می‌داد و در سال ۹۲ نیز در حمایت از آقای جلیلی فعالیت می‌کردند از این‌رو این تشکل‌ها همواره بدنه اصلی ستادهای اصولگرا در تهران و شهرستان‌ها را تشکیل داده‌اند.

زریبافان تأکید کرد:‌ این تجمع به منظور حمایت از شورای ائتلاف اصولگرایان و تقویت جریان اصولگرایی برگزار می‌شود چرا که ما ائتلاف اصولگرایان را به رسمیت شناخته و از آن حمایت می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال هیچ نوع سهم‌خواهی در انتخابات نبوده و حضور آقای حاجی‌بابایی دبیرکل جبهه یکتا در ائتلاف اصولگرایان به نمایندگی از ما کفایت می‌کند.

نظر شما