شناسهٔ خبر: 121550 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

بیانیه شورای نگهبان درمورد نامزدهای رد صلاحیت شده

آن عده از داوطلبان نمايندگي مجلس كه بر اساس رأي هيأت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نگرديده، مي‌توانند شكايت خود را تحويل دهند.

به گزارش «نماینده»، هيأت مركزي نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: آن عده از داوطلبان نمايندگي مجلس كه بر اساس رأي هيأت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نگرديده، مي‌توانند شكايت خود را تحويل دهند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، متن اين اطلاعيه به شرح زير مي باشد:

به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمايندگي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه بر اساس رأي هيأت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نگرديده مي‌رساند:

بر اساس ماده ۵۲ قانون انتخابات وماده ۳۴ آئين‌نامه اجرايي آن، در صورت تمايل مي‌توانند طي روزهاي يكشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ الي سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ از ساعت ۸ الي ۱۶ در تهران به ورزشگاه تختي واقع در بزرگراه بسيج بلوار هجرت و در مراكز استان‌ها به محل‌هاي تعيين شده از سوي دفاتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان مراجعه و پس از تكميل فرم شكايت، رسيد دريافت نمايند.

هيأت مركزي نظارت بر انتخابات
دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي


گفتني است با توجه به زير ساختهاي ارتباطي مهيا شده، توصيه مي شود داوطلبان حوزه‌هاي انتخابيه شهرستاني حتي الامقدور به مراكز معين شده در استانها مراجعه كنند. بديهي است شكوائيه آنها به لحظه، در اختيار شوراي نگهبان قرار مي گيرد و لزومي به حضور داوطلبان در تهران نيست.

نظر شما