شناسهٔ خبر: 121544 - سرویس «نماینده کاغذی»
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

نهمین شماره هفته نامه «نماینده»

صفحه نخست شماره 9 هفته نامه نماینده ۱۳۹۴/۱۰/۲۶

به گزارش«نماینده»-  نهمین شماره هفته‌نامه «نماینده» از صبح شنبه در کیوسک های مطبوعاتی تهران عرضه شد.

در نهمین شماره از هفته نامه «نماینده» پرونده ویژه ای در گفتگو با مرتضی آقا تهرانی"دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی" از وحدت و همگرایی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم و هجمه های اخیر به این جبهه پرداخته است. در این راستا با احمد توکلی، حسن بیادی و احمد سالک گفتگو کرده ایم.

«اتهام به تندروی دستمایه ای برای اختلاف افکنی در بین اصولگرایان» عنوان گزارش «نماینده است.

در شماره جدید «نماینده» یادداشت محمد نبی حبیبی و فاطمه آلیا "دبیرکل حزب موتلفه اسلامی" و دبیر کل حزب زنان با عنوان مبانی نظری رأی به لیست نهای انتخاباتی و وحدت شکنان هزینه اش را خواهند داد! منتشر شده است.

-چرخ اقتصاد-

صفحه اقتصادی این شماره از «نماینده»  دو گفت و گوی تفصیلی دارد. یکی درباره رکورد شکنی قیمت ارز در هفته گذشته که با معاون سابق ارزی بانک مرکزی انجام شده و معتقد است که بعد از اجرای برجام خبری از سقوط ارز نخواهد بود. و دیگری با معاون وزیر سابق مسکن است که که به تحلیل شرایط بازار مسکن و عملکرد آخوندی پرداخته و تصریح می کند که توقف پرژه مسکن مهر، رکود را تشدید کرد.

 

-بهارستان-

مناطق آزاد قربانی رقابت های انتخاباتی (بررسی حواشی لایحه افزایش مناطق آزاد تجاری- صنعتی در گفتگف با نمایندگان مجلس) گفتگو با الیاس نادران، حمیدرضا فولادگر،حسین دهدشتی و یادداشتی از شکر خدا موسوی و حجت الاسلام موسوی نژاد

-دیپلماسی-

پاسخ به این سوال که چرا به رغم کار شکنی های غرب، دولت ایران با سرعت در حال اجرای تعهدات برجامی خویش است؟ نه تنها در داخل کشور، بلکه برای رسانه های خارجی نیز به یک سوال همراه با تعجب تبدیل شده است و تلاش می کنند علتی را برای آن پیدا کنند. از همین رو گزارش اول صفحه دیپلماسی در این شماره از هفته نامه نماینده نگاه رسانه های غربی را درباره سرعت اجرای تعهدات برجامی ایران بازخوانی کرده، با این تیتر که: انتخابات مجلس، دیلیل اصلی دولت برای اجرای سریع برجام است

-منهای پایتخت-

در صفحه ی منهای پایتخت در گفتگو با ضرغام صادقی نماینده شیراز به سیل بیکاران و فعالیت تنها ۱۶ درصد از معادن کشور پرداخته شده است.

حجت الاسلام موسیو احمی از مصائب پارس جنوبی برای همشهریان گفته است.

همراه با یادداشتی از جمشید جعفر پور درباره تبعات فرهنگی معضل زمین خواری و گفتگو با «عبدالکریم رجبی»، قاسم احمدی لاشکی و محمد حسین قربانی درباره معضلات و مشکلات شمال

ــ نبض جامعه ـــ

در صفحه جامعه به بهانه انتخاب مجدد مهدی چمران برای ریاست شورای عالی استان ها، به بررسی جایگاه این شورا و روند ارتقائش پرداختیم. در این پرونده مهدس چمران به نماینده گفت که سال گذشته روند ۹ ساله ارتقاء شورای عالی استن ها متوقف شد و نایت رییس این شورا ضمن گلیه از نحوه تعامل دولت و مجلس با آنها عنوان کرد که اعتبارات و لوایحی که تا به حال فرستادیم دارد خاک می خورد. همچنین سخنگوی این شورا هم از عملکرد دولت نسبت به تفویض اختیارات شورای عالی استن ها ناراضی بود و تاکید داشت که جایگاه این شورا می بایست احیا شود.
 

-چهره ها در قابی متفاوت-

 گفت و گوی صمیمی و متفاوت این هفته هم با «پرویز سروری » قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است.  

نظر شما