شناسهٔ خبر: 121304 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خبر ورزشی

لکسوسی که برای سوشا مکانی مشکل‌ساز شد!

سوشا مکانی خبر بازداشت سوشا مکانی مثل بمب صدا کرد و هنوز برای خیلی‌ها مبهم است که علت اصلی بازداشت دروازه‌بان جنجال‌ساز پرسپولیس چیست.

به گزارش «نماینده»، نزديك به دو هفته قبل سوشا مكاني روي صفحه شخصي‌‌اش در اينستاگرام پرده از لو رفتن عكس‌هايش برداشت تا آنها هم كه اين عكس‌ها را نديده بودند، در اينترنت سرچ بدهند؛ «عكس‌هاي لو رفته سوشا مكاني.» او در پست خود جملاتي را تكرار كرده بود كه چندي پيش يكي از دستگير شدگان به خاطر انتشار عكس‌هايش در فضاي مجازي، آنها را به زبان آورده بود. با اين حال، خيلي‌ها پيش‌بيني نمي‌كردند مكاني دستگير شود به همين دليل وقتي به موازات دانلود شدن عكس‌هاي او در اينترنت، خبر دستگيري‌‌اش منتشر شد، فوتبال ايران تكاني خورد. بعضي‌ها از همان ابتدا مي‌گفتند مگر مي‌شود سوشا به خاطر عكس‌ها دستگير شده باشد؟ كم‌كم خبرهاي تكميلي رسيد. در حالي كه از طرف سوشا همه سكوت كرده بودند، سخنگوي ناجا اعلام كرد دروازه‌بان پرسپوليس شاكي خصوصي داشته است. همچنين اعلام شد دو هفته پيش از دستگيري مكاني، چند بار به او هشدار احضار داده شده بود اما اين بازيكن به خاطر عدم تمكين، خود را در موقعيت بازداشت قرار داد.

حالا روايت تازه‌اي درباره سوشا مي‌شنويم كه منتظر صحت و سقم هستيم. روايت مي‌كنند گويا تمام اتفاقات به خاطر يك دستگاه اتومبيل لكسوس شيك افتاده است. اين خودرو هديه‌اي براي سوشا مكاني بود و دست بر قضا برايش دردسر زيادي درست كرد. سال گذشته بود كه شكايتي از مالك اين خودرو شد و با وجود هشدار دادسرا، سوشا توجهي به آن نكرد. اتفاقاً يكي از احضارها زماني به دست سوشا مكاني رسيد كه او در اردوي تيم ملي ايران بود. كارلوس كروش سرمربي تيم ملي پس از آنكه در جريان اين موضوع قرار گرفت، از مسئولان فدراسيون فوتبال خواست تا به خاطر منافع ملي و حساسيت بازي‌ها، موقتاً پيگيري را به آينده موكول كنند. پس از اتمام اردوي تيم ملي، سوشا باز هم به دادسرا مراجعه نكرد تا هفته گذشته پس از حضور در آنجا، دستگير و روانه بازداشتگاه و سپس زندان اوين شود.

تمام ماجرا به خاطر شكايت از لكسوس و مالك آن بود كه براي سوشا دردسرساز شد. شايد او اگر از روز اول اين ماجرا را پيگيري مي‌كرد، چنين مشكلاتي برايش پيش نمي‌آمد. عدم پيگيري‌هاي سوشا و بي‌توجهي به تهديدات قضايي، يك بار ديگر هم كار دست او داده بود. وقتي كميته انضباطي كه اركان قضايي فوتبال است او را به خاطر اتفاقات بازي پرسپوليس و ملوان در جام‌حذفي دعوت كرد، سوشا به آن توجهي نكرد تا غيابي محكوم و محروم شود.  
درباره سوشا تا به حال سه روايت شنيده‌ايم؛ يكي اينكه به خاطر عكس و فيلم‌ها و بي‌توجهي به احضارش بازداشت شده، ديگري داشتن شاكي خصوصي است و آخري هم همين روايت دردسر اتومبيل است. اتومبيلي كه مي‌گويند زير پاي سوشا بوده ولي سندش به نام ديگري است…

نظر شما