شناسهٔ خبر: 121269 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

روزنامه آرمان: سعید جلیلی می خواهد رئیس مجلس شود

در حالی که سعید جلیلی اساساً در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام هم نکرده است، روزنامه نزدیک به آیت‌الله هاشمی نوشته است که استراتژی سعید جلیلی ریاست بر مجلس دهم است!

به گزارش «نماینده»، روزنامه آرمان در شماره امروز خود ذیل مطلب مطولی با عنوان «ائتلاف اصولگرایان به سعید جلیلی پیوست» به تحلیل استراتژی‌های ائتلاف اصولگرایان و سعید جلیلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه پرداخته است.

این روزنامه در بخشی از شبه تحلیل خود می‌نویسد: "با تمام این اوصاف حال به نظر می‌رسد که جلیلی این بار می‌خواهد شانس خود را در انتخابات مجلس امتحان کند و از شکست در ریاست جمهوری پلی به پیروزی در مجلس بسازد. البته به نظر نمی‌رسد جلیلی تنها به ورود صرف به مجلس دهم اکتفا کند. او احتمالا هدفی جز تکیه زدن بر جایگاه ریاست مجلس در سر ندارد. خواستی که محقق نمی‌شود مگر با رقابت با علی لاریجانی و انداختن او از چشم اصولگرایان و تصاحب جایگاه وی در ذهن و ضمیر آنها. اما باید منتظر ماند و دید که آیا جلیلی چنین استراتژی و کاریزمایی را حائز است؟ اینطور که به نظر می‌رسد ماه‌های آتی و روزهای پس از انتخابات در اسفند ماه آبستن حوادث بسیاری خواهد بود".

تصویر روزنامه آرمان

این حدس استراتژیک روزنامه آرمان، از روزنامه‌های نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در حالی است که اساساً سعید جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام هم نکرده است.

روزنامه آرمان در زمینه اشتباهات بزرگ در عرصه خبری شهرت یافته است.

نظر شما