شناسهٔ خبر: 121093 - سرویس «نماینده کاغذی»
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

هفتمین شماره هفته نامه «نماینده»

صفحه اول شماره 7 هفته نامه ۱۳۹۴/۱۰/۱۲

به گزارش «نماینده»هفتمین شماره هفته‌نامه «نماینده» از صبح شنبه در کیوسکهای مطبوعاتی تهران عرضه شد.

مطالب منتشر شده در شماره هفتم هفته‌نامه نماینده به این شرح است:

ـــ سیاست ـــ

"پرونده ای برای بازخوانی اظهارات حامیان فتنه که قصد ورود به مجلس دارند" در هفتمین شماره از هفته نامه نماینده این پرسش را مطرح کرده ایم که حامیان فتنه با این حجم انبوه از اقدامات و اظهارات غیر قابل اغماض، چگونه انتظار دارند تایید صلاحیت شوند؟

 

ـــ چرخ اقتصاد ـــ

ادعای دولت مبنی بر تک رقمی شدن تورم نقطه به نقطه، چگونه با آزاد سازی قیمتها قابل جمع است؟ این پرسش را از محمد صادق مفتح، باسابقه ترین معاون وزیر بازرگانی که توسط نعمت زاده برکنار شد پرسیدیم.
همچنین در یادداشتی تحلیلی به بررسی این مسءله پرداخته شد که فتنه ۸۸ چه بر سر اقتصاد کشور آورد؟

 

ـــ بهارستان ـــ

دولتی که همیشه منتقد تاخیر در ارائه بودجه بود امسال که علاوه بر بودجه برنامه ششم را هم باید تقدیم مجلس کند همچنان درحال امروز و فردا کردن است تا حدی که محمدرضا پور ابراهیمی به این نتیجه رسیده که دولت نمیخواهد برنامه ششم توسط مجلس نهم به تصویب برسد.

 

ـــ دیپلماسی ـــ

دولت امریکا تا کنون برای براندازی جمهوری اسلامی چقدر هزینه کرده است؟ این پرسش, مبنای گزارشی خواندنی با جدول بودجه آمریکا طی ۱۰ سال گذشته است که اثبات میکند سالانه چه مبلغی برای نفوذ در ایران از سوی مقامات کاخ سفید پیش بینی شده

ـــ نبض جامعه ـــ

نماینده در این شماره به سراغ حجت الاسلام منتظری، رییس دیوان عدالت اداری رفته و آخرین وضعیت پرونده بورسیه ها رع از وی جویا شده است. او ضمن تشریح روند بررسی پرونده خبر داد که این پرونده به رییس دستگاه قضا ارجاع شده است

نظر شما