شناسهٔ خبر: 121082 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت باید شعارهای خود را درباره مقابله با فساد عملی کند

نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید شعارهای خود را درباره مبارزه با فساد عملی کند، گفت: وام خرید خودرو در بخش تولید هزینه نشده و سبب دلالی و واسطه‌گری در بخش خرید خودرو می‌شود.

به گزارش «نماینده»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید شعارهای خود را درمورد مبارزه با فساد عملی کند، گفت: وام خرید خودرو در بخش تولید هزینه نشده و باعث ایجاد دلالی و واسطه‌گری در بخش خرید خودرو می‌شود.

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رکود حاکم بر اقتصاد کشور، گفت: دولت باید ریسک‌پذیری خود را در ارتباط با مسائل اقتصادی بالا ببرد و با آن محافظه‌کارانه برخورد نکند.

وی ادامه داد: دولت باید به‌طور جد برخورد با برخی اقشار از جمله مفسدین اقتصادی را در دستورکار خود قرار دهد تا بتوان یک اقدام جدی در ارتباط با این حوزه انجام داد و اینکه کار به گونه‌ای پیش رود که همه راضی باشند و چهره مسالمت‌آمیزی به نمایش گذاشته شود، کارها به خوبی پیش نمی‌رود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید شعارهای خود را در ارتباط با مبارزه با رانت و مفاسد اقتصادی عملی کند و اقدامات شجاعانه‌ای را در این باره صورت دهد که این مسئله بدون ریسک‌پذیری ممکن نیست.

نجابت در پایان با اشاره به وام ۲۵ میلیونی برای خرید خودرو، خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیص‌یافته برای خرید خودرو، مستقیماً برای بخش تولید هزینه نمی‌شود و بازار دلالی و واسطه‌گری را در بخش فروش خودرو رونق می‌دهد؛ چراکه افرادی با دریافت این تسهیلات، خودرو خریداری کرده و بعد در بازار به فروش می‌رسانند.

نظر شما