شناسهٔ خبر: 121055 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش زاکانی به اظهارات پالیزدار

نماینده مردم تهران اظهارات دبیر ستاد مبارزه با مفاسد را غیرکاشرناسی خواند و گفت: اگر عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد درست بود نیاز به تشکیل سازمان برای مبارزه نبود.

به گزارش «نماینده»، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر کاظم پالیزدار دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، این اظهارات را غیرکارشناسی خواند.

زاکانی همچنین درباره ارزیابی خود از عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: اگر عملکرد ستاد درست بود نیاز به تشکیل سازمانی مبارزه با مفاسد اقتصادی نبود.

وی با بیان اینکه طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به دلیل خلأ موجود در مواجهه تخصصی با امر مبارزه با مفاسد اقتصادی تهیه و تدوین شد، گفت: برای مبارزه با مفاسد اقتصادی نیاز به تشکیل چنین سازمانی وجود داشت که نمونه‌های عینی آن در سراسر جهان وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد عملا یک عنصر پاسخگو را تشکیل می‌دهد که در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی گام برمی‌دارد.

روز گذشته کاظم پالیزار دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی طی اظهار نظری گفته بود «اکنون فضا، به سمت فضای تبلیغاتی و رسانه ای در حال حرکت است، درخواست ما این است که عزیزان سعی نکنند از نمد مبارزه با فساد برای خود کلاه درست کنند.»

نظر شما