شناسهٔ خبر: 120931 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

«سعید حدادیان» در گفتگو با هفته نامه «نماینده»

آتش عشق امام حسین(عليه‌السلام) هرگز خاموش نمی‌شود

سعید حدادیان/2 سعید حدادیان در گفتگو با هفته نامه «نماینده» در خصوص حماسه 9 دی گفت: مردم ما مؤمن‌اند و توهين به عاشورا و حضرت سيدالشهد را هرگز برنمی تابند، مردم می خواستند با حضور خود بگويند داستان عاشورا، سيدالشهدا، ولايت‌فقيه، كليت نظام چيزي نيست كه با موضع‌گيری های انتخاباتی بتوان آن را متزلزل كرد

به گزارش «نماینده» ۹دی، روزی که با حضور پرشور مردم، فتنه‌گری فتنه‌گران به پایان رسید و پیام حضور مردم در آن مقطع در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد. با این حال باید این پرسش مطرح شود «چرا باید پس از گذشت ۷سال از ۹ دی سال ۸۸ همچنان از آن سخن گفت و بر زنده ماندن این روز تأکید کرد؟» این پرسش را با تعدادی از فعالان سیاسی که از شاهدان عینی حماسة عظیم ۹دی بودند، مطرح کردیم و از آنها شنیدیم دشمنی، دشمنان پایانی ندارد ضمن اینکه ما امروز به تفکر ۹دی نیاز داریم؛ مردم ۹دی را خلق کردند پس راه‌حل مشکلات اقتصادی هم مردمی کردن اقتصاد است.

در همین راستا،«سعید حدادیان» مداح اهل بیت(عليه‌السلام) و از شاهدان عینی ۹ دی سال ۸۸، در گفتگو با هفته نامه «نماینده» به اهمیت و ضرورت گرامیداشت اين حماسه اشاره کرد و یادآور شد: «مردم در ۹ دی آمده بودند تا بگویند ما کاری به ۴ کاندیدا نداریم بلکه مسئله ما حفظ کلیت نظام است و مسئله اصلی ما ولایت فقیه است؛ بنابراین ۹ دی حماسة بزرگی بود که باید برای همیشه زنده بماند.»

وی درخصوص چرایی پاسداشت ۹ دی نیز گفت: «آتش عشق امام حسين(عليه‌السلام) طبق روايات هرگز خاموش نمي‌شود. كسي كه فكر حضور اين همه جمعيت را نمي‌كرد در واقع ايراني را نشناخته بود. مردم ما مؤمن‌اند و توهين به عاشورا و حضرت سيدالشهد را هرگز برنمي‌تابند، مردم مي‌خواستند با حضور خود بگويند داستان عاشورا، سيدالشهدا، ولايت‌فقيه، كليت نظام چيزي نيست كه با موضع‌گيري‌هاي انتخاباتي بتوان آن را متزلزل كرد.

این مداح اهل بیت با بیان اینکه نفوس ملت ايران آمادة پذيرش ولايت است اما دشمن ارزيابي‌اش در اين مسئله غلط است، اظهار داشت: «مردم در روز ۹ دي كه از موضوع عاشوراي ۸۸ منبعث شده بود نشان دادند كه نگاه ويژه‌اي به رابطه با روحانيون و به خصوص ولايت‌فقيه و رهبر انقلاب كه در اوج قله است دارند و همچنان آنها را نجات‌بخش خود در مسير انقلاب اسلامي مي‌دانند.»

نظر شما