شناسهٔ خبر: 120912 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

داعش یک کارگردان را در ترکیه ترور کرد/عکس

ناجی جرف گروه تروریستی داعش یکی از فعالان گروه "رقه در سکوت سر بریده می شود" را در ترکیه به قتل رساند.

به گزارش «نماینده» به نقل از ایندیپندنت،، گروه تروریستی داعش یکی از فعالان گروه "رقه در سکوت سر بریده می شود" را در ترکیه کُشت. این گروه امروز در حساب توییتر خود نوشت: گروه تروریستی داعش "ناجی جرف، " کارگردان گروه ما را با یک هفت تیر در شهر "غازی عینتاب" در ترکیه به قتل رساند.
 

گزارشها حاکی از آن است که این مرد یکی از مخالفان گروه تروریستی داعش بود. یکی از حامیان گروه تروریستی داعش در رسانه های اجتماعی اعلام کرد این گروه "ناجی جرف" را ترور کرده است. این در حالیست که تحقیقات برای یافتن عوامل پشت پرده قتل وی همچنان ادامه دارد.

یکی از آخرین فیلم های این کارگردان "گروه تروریستی داعش در حلب" نام دارد.   این فیلم مستند به نقض حقوق بشر در حلب پرداخته است.

گروه "رقه در سکوت سر بریده می شود" برای نشان دادن انزجار خود از عناصر داعش، اقدامات بی رحمانه آنها را به طور معمول در رسانه ها منتشر می کند. "ابو ابراهیم الرقاوی، " پایه گذار گروه "رقه در سکوت سر بریده می شود" برای به نمایش گذاشتن اقدامات بی رحمانه عناصر داعش، صفحه ای در فیسبوک ایجاد کرده است. حدود چند ماه پیش نیز دو نفر از مخالفان داعش بوسیله حامیان این گروه تروریستی در شهر "شانلی اورفه" در ترکیه کشته شدند.

نظر شما