شناسهٔ خبر: 120679 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بالاخره کاظم جلالی در انتخابات ثبت نام کرد

کاظم جلالی داوطلب دهمین دوره داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش «نماینده»، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی امشب (جمعه) با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران شد.

ولی الله شجاع پوریان عضو شورای شهر تهران هم برای نام نویسی برای حوزه انتخابیه اهواز هم در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

شجاع پوریان عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که آیا شما نباید برای کاندیداتوری استعفا می دادید، اظهار داشت: خیر، این موضوع منع قانونی ندارد زیرا من از حوزه تهران کاندید نشدم.

** نماینده متحصن مجلس ششم در انتخابات ثبت نام کرد

شمس‌الدین وهابی نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی امشب (جمعه) با حضور در فرمانداری تهران از حوزه انتخابیه تهران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران اولویت مجلس دهم را توسعه همه‌جانبه کشور در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: نماینده ملت باید به همه این ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی اجتماعی توجه داشته باشد.

وهابی با بیان اینکه با تابلوی اصلاح‌طلبی کاندیدا شده‌ام، گفت: در حزب اتحاد ملت ایران عضویت دارم.

این عضو حزب منحله مشارکت در پاسخ به این سؤال فارس مبنی بر اینکه به نظر شما آیا شورای نگهبان صلاحیت شما را تأیید می‌کند یا خیر؟ اظهار داشت: کسی که ثبت‌نام می‌کند لابد خودش می‌داند که صلاحیت دارد.

این نماینده تحصن‌کننده مجلس ششم در پاسخ به این پرسش که آیا اصلاح‌طلبان شما را در لیست نهایی خود از حوزه انتخابیه تهران قرار می‌دهند یا خیر؟ تصریح کرد: ما تابع شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستیم.

**والی‌زاده کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شد

ساسان والی‌زاده مدیرعامل سابق خبرگزاری ایسنا از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای انتخابات مجلس دهم شد.

وی هم‌اکنون مدیرکل اطلاع‌رسانی و ارتباطات مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

نظر شما