شناسهٔ خبر: 120615 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وزیر کار شب یلدا کجا بود؟/عکس

ربیعی علی ربیعی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از غنیمت شمردن شب یلدا گفت.

به گزارش «نماینده»؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی ربیعی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یلدا، بهانه ای شد که ساعاتی از یکشنبه شب را در کنار بازنشستگان فرهیخته ای چون استاد کردوانی و... بگذرانم.

وجود این افراد، فرصت و مزیتی ذی قیمت برای هر جامعه ای است. هرچند این بزرگان، به لحاظ اداری بازنشست شده اند اما ایران امروز، نیاز به انتقال تجارب ارزشمند نسلی و امتداد دادن ارزش های منشا اثر دارد. بسیاری از آنان، تشکل های مردمی ارزشمندی را در راستای کمک به هموطنان ایجاد کرده اند. وجود این افراد را باید مغتنم شمرد و از این منابع عظیم تجربه، بهره برد.

 

شب یلدا، هم چنین فرصت مغتنمی بود که امشب با ساکنان کهریزک و جمعی از نیکوکاران به جشن بنشینم. دیدن سه نسل در کنار هم جلوه ای دیدنی داشت. بانوی صدساله ایرانی که چروکهای چهره اش، تابلویی زیبا از گذران یک قرن شادی، رنج، غم، عطوفت و مهر بود در کنار کودک شش ساله مهمان که به تازگی در کهریزک مشق زندگی می کرد پیوند نسل قدیم و جدید را به تصویر می کشید. و مهمانان نیکوکاری که برای غنای روح در کنار هم گرد آمده بودند فضایی معنوی و زیبا را پدید آورده بودند.
 

به امید روزی که هر ایرانی، یک خیر نیکوکار باشد. برای تمام خانواده های ایرانی خصوصا کارگران، بازنشستگان و معلولان آرزوی سلامتی و شادکامی و خوشبختی دارم.

 

نظر شما