شناسهٔ خبر: 120460 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بازیگران «محمد رسول الله» مهمان شب یلدا علی ضیا

یلدا «هزار و یک شب یلدا»، ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک شد.

به گزارش «نماینده»، این برنامه امشب بعد از خبر سراسری ساعت ۲۱ در حدود ساعت ۲۱:۴۰ به روی آنتن می رود و مطابق معمول هرشب ساعت ۲۲:۱۵ سریال شبانگاهی «چک برگشتی» پخش می شود و بعد از پخش سریال مجددا ادامه ویژه برنامه «هزار و یک شب یلدا» به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

این ویژه برنامه با اجرای سیدعلی ضیا و به مدت دو ساعت بصورت زنده از باغ موزه هنر تهران پخش خواهد شد. تهيه کنندگي ويژه برنامه شب يلدا بر عهده سيدعلي احمدي است و در مدت۱۲۰ دقیقه لحظات شاد و مفرحی را با مهمانان ویژه برای بینندگان به ارمغان می آورد.

آيتم هاي شاد و خانواده محور، گفتگو با هنرمندان سینما و تلویزون و بخش شعرخوانی از بخش های متنوع هزار و یک شب یلدای شبکه یک سیما خواهد بود.

لعیا زنگنه، رویا تیموریان و مسعود رایگان از جمله بازیگرانی هستند که در شب پر خاطره یلدا در کنار خانواده های ایرانی خواهند بود.

ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک همچنین میزبان حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی معلم اخلاق و کارشناس مذهبی خواهد بود.

در این شب بیاد ماندنی، با حضور تعدادی از ورزشکاران، ویژه برنامه» هزار و یک شب یلدا» رنگ و بوی ورزشی نیز به خود می گیرد.

در این برنامه دکتر اسماعیل آذر نیز ضمن حضور در استودیو برنامه، با خوانده اشعاری از خواجه حافظ شیراز، فضای دل انگیز شب یلدا را شاعرانه می کند.

با توجه به حضور موفق فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی در اکران داخلی و اکران بین المللی، تعدادی از بازیگران این فیلم از جمله مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، ساره بیات، آرش فلاحت پیشه، سید صادق هاتفی و محمد عسگری، امشب مهمان ویژه برنامه «هزار و یک شب یلدا» خواهند بود. اما شاید خاص ترین مهمان برنامه امشب «هزار و یک شب یلدا» شبکه یک، مرد اول آبی پوشان فوتبال پایتخت یعنی پرویز مظلومی باشد. البته از آنجایی که تیم استقلال فردا اول دی و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال، میزبان تراکتورسازان تبریز هست، بخش های مربوط به گفتگو با پرویز مظلومی بصورت پلی بک از شبکه یک پخش می شود.

نظر شما