شناسهٔ خبر: 120441 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سومین کارت زرد مجلس به فانی

فانی/431 نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر آموش و پرورش به سؤال موسوی‌نژاد قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند؛ بدین ترتیب دولت یازدهم، هفدهمین اخطارش را از پارلمان دریافت کرد.

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان سؤال ملی مهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان از علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

پس از توضیحات وزیر، موسوی نژاد اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده است و نمایندگان با ۷۸ رأی موافق، ۸۳ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن علنی، از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع نشدند و بدین تریب وی سومین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.

وکلای ملت پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (۲ کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (دو کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (سه کارت زرد)، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (۲ کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت (۳ کارت زرد)، محمود گودرزی (یک کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات (یک کارت زرد) داده‌ بودند.

نظر شما