شناسهٔ خبر: 120249 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اسامی ۸۰ درصد کاندیداهای خبرگان تایید شده و به جامعه مدرسین آمده است

عضو جامعه مدرسین با اشاره به مباحث انتخاباتی جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان لیست خواهد داشت ولی هنوز لیست برخی استان‌ها تکمیل نشده است،‌ البته اسامی ۸۰ درصد کاندیداها تایید شده و به جامعه مدرسین آمده است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تشکیل جلسه شورای مرکزی جامعه مدرسین به ریاست آیت‌الله یزدی اظهار داشت: در این جلسه درباره حوادث نیجریه بحث شد و ضمن محکوم کردن برخورد ارتش نیجریه با شیعیان این کشور بنا شد دو برنامه در محکومیت این موضوع برگزار شود.

غروی بر همین اساس افزود: یکی از برنامه‌ها از سوی آستانه مقدس حرم به مناسبت شهدای نیجریه برگزار می‌شود و برنامه دیگر نیز در حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به مباحث انتخاباتی جامعه مدرسین تصریح کرد: جامعه مدرسین علی‌القاعده برای انتخابات خبرگان لیست خواهد داشت ولی هنوز لیست برخی استان‌ها تکمیل نشده است، ‌ البته ۸۰ درصد کاندیداها تایید شده و به جامعه مدرسین آمده است.  

وی با تاکید بر اینکه جامعه مدرسین همیشه برای خبرگان کاندیدا داشته و این را جایگاه خود دانسته است، گفت: ما برای انتخابات مجلس به کلیات اشاره کرده و صرفا مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم.

نظر شما