شناسهٔ خبر: 120245 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فروزنده: مجلس آینده باید کم تحرکی دولت را جبران کند

لطف الله فروزنده/431 سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجلس آینده باید کم تحرکی دولت را جبران کند،گفت: نمایندگان مجلس دهم باید در بعد خارجی استکبارستیز و در داخل نیز طرح و برنامه برای کارآمد کردن نظام اجرایی داشته باشند.

به گزارش «نماینده»، لطف الله فروزنده با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: برای انتخاب مجلس آینده باید به دو موضوع و مولفه مهم توجه داشت و بر اساس آن تصمیم گرفت.

وی افزود: یکی از مباحثی که باید برای انتخابات نمایندگان مجلس به آن توجه داشت شرایط خاص انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان است.

فروزنده بیان داشت: امروز آمریکا با تمام توان در صدد مبارزه با گفتمان انقلاب اسلامی است چراکه این گفتمان تبدیل به گفتمان غالب منطقه شده و نقش کلیدی ای را در ایجاد وحدت میان کشورهای اسلامی ایفا می کند در نتیجه مجلسی که روی کار می آید باید این فرآیند را تقویت و وحدت و انسجامی را که در مقابل استکبار ایجاد شده است را تعمیق بخشد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تاکید کرد: با توجه به شرایطی که ایران در منطقه دارد نمایندگانی که وارد مجلس می شوند، باید روحیه استکبارستیزی و حمایت از مقاومت داشته باشند، واداده نباشند و دچار محاسبات اشتباه نشوند.

وی همچنین با اشاره به دیگر مولفه ای که باید در انتخاب مجلس آینده به آن توجه داشت، ادامه داد: ما با شرایط رکود مواجه هستیم. دولت نه برنامه مشخصی برای خروج از شرایط فعلی دارد و نه توانی که بتواند مسائل اقتصادی را دنبال کند لذا ما به یک مجلس چابک و کارآمد که منصفانه نقد کند و فکر و ایده داشته باشد نیازداریم تا بتواند دولت را به حرکت دربیاورد.

فروزنده گفت: دولت به لحاظ ترکیب سنی و نوع نگاهی که دارد، امیدی نیست که بتواند حرکت جهشی و جدی در امور اقتصادی داشته باشد و شاید یک مجلس کارآمد و چابک بتواند این موضوع را جبران کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، خاطرنشان کرد: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که در بعد خارجی استکبارستیز باشند و در داخل نیز طرح و برنامه برای کارآمد کردن نظام اجرایی داشته باشند.

نظر شما