شناسهٔ خبر: 120180 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

استاندار تهران: هیات‌های اجرایی تهران با کمترین حاشیه تشکیل شد

استاندار تهران گفت:‌ هیأت های اجرایی استان تهران با کمترین حاشیه تشکیل شد.

به گزارش «نماینده»، سید حسین هاشمی در حاشیه بازدید خود از ستاد انتخابات فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب هیأت‌های اجرایی انتخابات برای استان تهران اظهار کرد: مهمترین بخش ما هیأت‌های اجرایی تهران بود که از حساسیت بالایی برخوردار بود. فرمانداری ۳۰ نفر را معرفی کرد که از افراد خوشنام، سرشناس، متدین و مورد وثوق بودند و آن‌ها از بین خودشان ۸ نفر را انتخاب کردند که مشکلی هم بوجود نیامد. دیشب هم به آقای مقیمی گفتم که این قوت قلب ما بود که هیأت‌های اجرایی تهران با کمترین حاشیه تشکیل شد.

وی ادامه داد: تا به حال در استانداری همه از روند انتخابات راضی هستند و اعضای شورای نظارت هم راضی هستند. طبیعتا از این به بعد هم برای بررسی روند امور به ستاد انتخاباتی سر می‌زنیم به خصوص از شنبه علاوه بر ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری، ‌ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی هم آغاز می‌شود.

وی افزود: تهران همیشه در کانون خبرها بوده و تلاش می‌کنیم انتخابات قانونمند، منصفانه و بدون جانب‌داری برگزار کنیم تا در انتها انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم.

استاندار تهران درباره روند برگزاری الکترونیکی انتخابات یادآور شد:‌ نوع رای‌گیری الکترونیکی در کشور به صورت نرم‌افزاری در حال بررسی است و ان‌شاءالله اطلاع‌رسانی خواهد شد. ما در استان تهران ۳۵ حوزه انتخابیه داریم که ۳۰ نماینده برای شهر تهران و ۵ نماینده برای شهرستان های تهران هستند. مهمترین بحث ما حضور مردم در پای صندوق‌های رای و اولویت مان برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور است.

وی در ادامه تاکید کرد همکاران من که مجری انتخابات هستند موظف به برگزاری انتخاباتی سالم هستند و تذکر هم داده شده که قانون را محور حرکت قرار دهند. تخلفات انتخاباتی نیز بررسی و پیگیری می‌شود و اگر از حدی بگذرد با آن برخورد خواهد شد.

وی در توصیه‌ای به نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد:‌ امیدواریم کاندیداها به دنبال رقابت باشند و به جای تخریب دیگران توانایی های خود را مطرح کنند. بهترین شکل برگزاری انتخابات رقابت سالم است که مردم بتوانند بر اساس توان کاندیداها تصمیم بگیرند، چراکه با تخریب هیچ‌کس سودی نمی‌برد.

استاندار تهران در پایان گفت:‌ امروز به عنوان اولین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ستاد استان تهران آمدم تا از روند کار بازدید کنم و به همکاران خدا قوت بگویم و روند کار را از نزدیک ببینم که البته متوجه شدم در این ستاد در ساعت ۸ صبح یکی از نامزدها ثبت‌نام کرده که احتمالا اولین کسی است که در کشور ثبت‌نام کرده است.

نظر شما