شناسهٔ خبر: 120026 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نیروهای مسلح به برجام و پساتحریم هیچ کاری ندارند

فرمانده نزاجا تاکید کرد: نیروهای مسلح برای ارتقای توانمندی‌های خود به برجام و شرایط پساتحریم هیچ کاری ندارد، به همین منظور از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف استفاده خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، امیر پوردستان در همایش نیروی انسانی نزاجا که در محل تالار قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در عصر غیبت امام زمان(عج) مهمترین وظیفه ما خودسازی و تهذیب نفس بوده که البته لازمه آن مبارزه با هوای نفس است.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم ارتش بقیه‌الله را بسازیم، افزود: همه باید برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و انقلاب حرکت کنیم و برای تحقق آن از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیم.

فرمانده نزاجا ابراز داشت: دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است به این معنا که جمهوری اسلامی هیچگاه شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از جنگ تحمیلی ۸ ساله، این رژیم بعث عراق بود که به جمهوری اسلامی تهاجم کرد و نیروهای مسلح در مقابل دشمن با تمام توان ایستادند و از خاک و ناموس کشورشان دفاع کردند.

پوردستان با بیان اینکه ما برای ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و عملیاتی خود از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم، تأکید کرد: نیروهای مسلح برای ارتقای توانمندی‌های خود به برجام و شرایط پساتحریم هیچ کاری ندارد، به همین منظور از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز با تهدید جنگ‌های نیابتی مواجه هستیم، افزود: امروز داعش به نیابت از آمریکا در عراق و سوریه جنایت می‌کند که خوشبختانه نیروهای مردمی و ارتش این کشورها به خوبی در مقابل آنها ایستاده‌اند.

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: شخصی که در مجموعه نیروهای مسلح انجام وظیفه می‌کند، علاوه بر تعهد باید تخصص هم داشته باشد تا به دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی از سوی ستاد احاطه کامل داشته باشد.

وی ادامه داد: فرماندهان مسئولان و رده‌های مختلف نیروهای مسلح باید شغل و مسئولیت خود را یک امانت از جانب خداوند دانسته و برای انجام وظیفه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

پوردستان تأکید کرد: در نیروهای مسلح باید به سربازان و بازنشستگان هم به صورت ویژه توجه شود و مشکلات و نیازهای آنان شناسایی و مرتفع شود.

نظر شما