شناسهٔ خبر: 119438 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم

برنامه حمله گسترده داعش در عراق خنثی شد

داعش43 ارتش و پلیس عراق برنامه حمله گسترده و خشونت آمیز گروه تروریستی داعش را که درصدد بود با ۷ خودروی بمب گذاری شده علیه دو مقر ارتش اجرا شود، خنثی کردند.

به گزارش «نماینده» به نقل از منابع عراقی، گروه تروریستی داعش قرار بود با ۷ خودروی بمب گذاری شده که توسط انتحاریها هدایت می شد در استان الانبار در غرب عراق، دست به حملات خشونت آمیز بزند.

"جمال الدیلمی" فرمانده عملیات الانبار گفت: انتحاریها در صدد حمله و منفجرکردن دو مقر نیروهای ارتش و پلیس فدرال در منطقه ۳۵ کیلومتری غرب الرمادی (در مسیر اتوبان بین المللی) بودند تا خشونت آمیزترین حمله با ۷ خودروی بمب گذاری شده را اجرا کنند.

وی افزود: خودروهای بمب گذاری شده از منطقه القریه العصریه واقع در شمال شرق شهر هیت حرکت کردند اما یگانی از ارتش و پلیس توانست با شلیک موشک های حرارتی ضد تانک آن را منفجرکرده و حمله کنندگان را پیش از رسیدن به این دو مقر از بین ببرد.

"شیخ محمود الرمیحی" از شیوخ عشائر البوعبید نیز خاطرنشان کرد، درگیریهای ارتش عراق با افراد مهاجم به کشته و زخمی شدن دهها نفر ازعناصر داعش و شلیک خمپاره از سوی مهاجمان به مقرهای امنیتی ارتش و پلیس فدرال و زخمی شدن ۹ سرباز و انهدام یک خودروی ارتش منجر شد.

نظر شما