شناسهٔ خبر: 118859 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دریادار سیاری خبر داد:

رونمایی از "ناوشکن سهند" طی ماه‌های آینده

فرمانده نیروی دریایی ارتش از به آب‌اندازی ناوشکن سهند ظرف ماه‌های آینده خبر داد و گفت: ساخت ناوشکن سهند پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری عملیاتی برسد.

به گزارش «نماینده»، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی، با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران منزوی و گوشه‌گیر نیست و این مرهون برکات خون شهدا و وجود انقلاب اسلامی است، گفت: حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد به قصد تجاوز و اشغال هیچ کشوری نیست، بلکه هدف رساندن پیام صلح و دوستی او استفاده از نعمات خدادادی در این عرصه است و در همه عرصه‌های بین‌المللی حضور خواهیم داشت.  

وی به اظهارات ضدایرانی  وزیر خارجه یکی از کشورهای منطقه واکنش نشان داد و گفت: امروز خیلی از این کشورهایی که در مورد ایران اظهارنظر می‌کنند جمع تاریخ آنان به اندازه هویت چندین ساله ایران نمی‌رسد. همین وزیر خارجه یک کشوری که علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کرده بود سن او اندازه سن کشورش است.  

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشور باهویتی است و جایگاه بالایی دارد. جایگاه ما امروز و پس از انقلاب به برکت خون شهدا و پای کار آمدن جوان‌ها افزایش پیدا کرده است.

دریادار سیاری از به آب‌اندازی ناوشکن سهند ظرف ماه‌های آینده خبر داد و گفت: ساخت ناوشکن سهند پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری عملیاتی برسد.

وی خاطرنشان کرد: رفت و آمد در آب‌های آزاد جهان حق همه ملت‌هاست و امروز که یک سوم مرز کشور ما دریایی است، تلاش خواهیم کرد به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کنیم.  

نظر شما