شناسهٔ خبر: 118666 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وحدت اصولگرایان به سرانجام خوبی می رسد

حدادعادل/2 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی‌ ابراز امیدواری کرد که سرانجام خوبی برای تلاش ها در جهت وحدت اصولگرایان رقم بخورد.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم مرحوم احمد نجابت در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پروسه وحدت اصولگرایان در چه مرحله‌ای است، اظهار کرد: می‌توانم بگویم که در دست اقدام است و انشاءالله به سرانجام خوبی خواهد رسید.

وی افزود: ما مرتباً با دوستان اصولگرا نشست داریم و امیدواریم که به نتیجه مطلوب برسیم.

حدادعادل در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه نشست‌های اصولگرایی چه زمانی به نتیجه واحد خواهد رسید؟ گفت: اگر می‌دانستیم که خیلی خوب بود اما این مساله تابع بسیاری از عوامل است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروجی نشست سه‌جانبه علما خاطر نشان کرد: خروجی این نشست خوب و مفید بوده است‌ و ما نیز رهنمودهای این بزرگان را استفاده می‌کنیم تا انشاءالله بتوانیم به زودی خبرهای خوبی به شما بدهیم. توصیه علما به اصولگرایان، توصیه وحدت است.

حدادعادل در پاسخ به این سئوال که آیا علی لاریجانی در قالب اصولگرایان در انتخابات مجلس حضور خواهد یافت؟ تصریح کرد: نظر ما این است که همه طیف‌های اصولگرا با وجود اختلاف سلیقه‌هایی که دارند، یک مجموعه شوند تا بتوانیم برای انتخابات یک فهرست واحد ارائه بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نشست‌هایی را در این راستا با علی لاریجانی برگزار کرده‌اید یا خیر؟ اظهار کرد: بله، ارتباط داریم ولی تلاش این است که اصولگرایان یک فهرست واحد ارائه کنند. هنوز تصمیم‌گیری در مورد فهرست نهایی مشخص نشده است.

نظر شما