شناسهٔ خبر: 118664 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اعلام لیست اهداف جدید حملات داعش

داعش43 گروه اینترنتی "انانیموس" (ناشناس) ادعا کرد داعش قصد دارد در روز یکشنبه ۲۲ نوامبر (۱ آذر) در چند شهر جهان حملات تروریستی انجام دهد.

به گزارش «نماینده»، گروه اینترنتی آنانیموس روز شنبه اعلام کرد اطلاعاتی به دست آورده است که نشان می دهد داعش قصد دارد بار دیگر همزمان در کشورهایی چون فرانسه، آمریکا، لبنان و ایتالیا سلسله عملیات تروریستی انجام دهد.

 

بر اساس ادعای این گروه هکر اینترنتی، داعش می خواهد در روز یکشنبه به یک مسابقه  کشتی حرفه ای آمریکا در ورزشگاه "فیلیپس آرنا" شهر آتلانتا مرکز ایالت جورجیا،  کنسرت گروه آمریکایی هوی متال  "فایو فینگر دث پانچ" در میلان ایتالیا، همایش انجمن فمینیستی حمایت از حقوق زنان فرانسه در پاریس، مراسم دانشگاه کاتولیک "هالی اسپیریت" در شهر کسلیک لبنان و نیزیک جشن مذهبی مسیحیان در رم ایتالیا حمله کند.

 

آنانیموس ادعا کرده است این اطلاعات را از منابعی موثق کسب کرده است و اسناد و شواهد آن را در آینده منتشر خواهد کرد.

 

بر اساس اعلام آنانیموس این گروه هشدارهای لازم را به سازمان های اطلاعاتی چون سیا، اف بی آی  و ام آی ۶ انگلیس ارایه کرده است.

 

این گروه اینترنتی گفته است هدف از اطلاع رسانی در این باره ارایه هشدار لازم پیش از انجام حمله تروریستی به قصد انصراف داعش از انجام حملات تروریستی است.

 

آخرین حمله تروریستی گسترده داعش ۹ شب پیش و به صورت همزمان در چند نقطه در شهر پاریس صورت گرفت که در جریان آن ۱۳۰ شهروند فرانسه کشته و نزدیک به ۲۰۰ نفر زخمی شدند.

 

در روزهای گذشته به واسطه گسترش تهدیدهای امنیتی وضعیت در برخی کشورهای اروپایی در حالت فوق العاده امنیتی است و حتی شهر بروکسل بلژیک دیروز به دلیل تهدیدات امنیتی به حالت نیمه تعطیل در آمد.

 

داعش پس از حملات پاریس تهدید کرده است به شهرهای دیگری چون نیویورک و رم نیز حمله خواهد کرد.

 

نظر شما