شناسهٔ خبر: 118483 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آیت‌الله موحدی کرمانی:

دشمن برای انتخابات پیش رو برنامه دارد/ مبادا مجلس ششم تکرار شود

موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمن برای دو انتخابات پیش رو برنامه دارد، تصریح کرد: مبادا مجلسی مثل مجلس ششم که مقابل رهبر ایستاد و خون به دل رهبر کرد تشکیل شود.

به گزارش «نماینده»، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز صبح امروز طی سخنانی در جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج، گفت: بسیج در هر مقطعی از انقلاب توفیقات بزرگی بدست آورده و توانسته و انسانهایی مدافع و شایسته نظام اسلامی تربیت کند.

موحدی کرمانی افزود: شما بسیجیان که خودتان را برای دفاع از اسلام و کشور اسلامی آماده کردید، در صفی قرار دارید که در راس آن، انبیا و معصومین (علیهم السلام) هستند.

وی ادامه داد: اگر این دفاع نباشد و دشمن ببیند کسی جلوی او نمی‌ایستد، پیش می‌آید تا آنجا که فساد، تمام زمین را در بر می‌گیرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمرین به معروف، گروهی ممتاز در جامعه اسلامی هستند، بسیجیان را جزو این گروه دانست و تصریح کرد: مدافعین جایگاه رفیعی دارند و امروز بسیجیان در این جایگاه دفاع هستند.

موحدی کرمانی تاکید کرد: اگر می‌خواهید این انقلاب پابرجا بماند، باید امر به معروف و نهی از منکر را زنده نگه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث تروریستی در سطح منطقه و بین‌الملل اشاره کرد و اظهار داشت: در این جهان پرغوغا و پر دروغ و تبلیغات، انسانهای گمراه کم نیستند که نمونه اش تکفیری ها و داعشی ها هستند که دست به انتحار و خودکشی می‌زنند و این ضلالت و گمراهی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: در این جهان فقط یک عده ناجی هستند آن هم کسانی که متمسک به خدا و اهل بیت و در کنار ولی امر باشند.

موحدی کرمانی با بیان اینکه بسیج تابع ولی فقیه است و این تابعیت را در عمل نیز نشان داده است، گفت: بسیج نه تنها تابع ولی فقیه است بلکه اگر احساس کند رهبر از چیزی خوشحال می‌شود به استقبال آن می‌روید ولو اینکه ایشان دستور نداده باشند.

وی در عین حال تصریح کرد: موفقیت صددرصدی بسیج در گرو حرکت در مسیر خودسازی است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب بارها نسبت به نفوذ دشمن هشدار داده اند لذا بسیجیان باید چشمان بیدار در این حوزه باشند و به مسولین گوشزد کنند.

موحدی کرمانی افزود: بی حجابی فقط یک گناه نیست بلکه جنگ با انقلاب است و ممکن است آن خواهر اصلا حواسش به این نباشد و در خانواده ای بزرگ شده که حجاب و مانتو برایش موضوعیت ندارد و با اسلام هم سر جنگ ندارد اما باید آگاه شود.

وی با بیان اینکه دشمن برای دو انتخابات پیش رو برنامه دارد، تصریح کرد: مبادا مجلسی مثل مجلس ششم که مقابل رهبر ایستاد و خون به دل رهبر کرد تشکیل شود. بسیج باید مردم را بیدار و آگاه کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم را نسبت به وظایف خبرگان آگاه کنید. زمانی که این خبرگان بخواهند رهبری را انتخاب کنند به جایگاه مهمشان پی میبرید.

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه تاکیدات و توضیحات رهبری درباره برجام باید مورد توجه همه باشد، گفت: بسیج باید توطئه ها و برنامه های دشمن را بشناسد و خود را برای دفاع در هر حوزه ای آماده نگه دارد.

وی ادامه داد: مردم تابع امام(ره) بودن که انقلاب پیروز شد و امروز هم اگر تابع رهبری نباشیم ضربه می‌خوریم.

نظر شما