شناسهٔ خبر: 118248 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بهره برداری رژیم صهیونیستی از حوادث پاریس

اسراییل الجزیره در گزارشی به تلاش رژیم صهیونیستی برای بهره برداری از حوادث پاریس، به منظور فروش محصولات غیرقانونی خود پرداخت.

به گزارش «نماینده»، شبکه الجزیره در گزارشی به تلاش رژیم صهیونیستی برای بهره برداری و سوء استفاده از حوادث پاریس به منظور فروش کالاهای تولید شده در شهرک های یهودی نشین پرداخت.

 

این شبکه گزارش داد: گروه های تبلیغاتی در رژیم صهیونیستی با راه اندازی کمپین هایی علیه اسلام، از اروپایی ها خواسته اند با خرید محصولات تولید شده در شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری، به حملات اخیر در پاریس واکنش نشان دهند.

 

این شبکه سپس به نقل از "حسام شاکر" از کارشناسان امور رسانه اعلام کرد: گروه های تبلیغاتی صهیونیستی با پخش سخنان تحریک آمیز در مطبوعات و پایگاه های اینترنتی که شامل تعبیرهای توهین آمیز به اسلام است، می کوشند حملات پاریس را با تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب زدن به محصولات تولید شده در شهرک های کرانه باختری مرتبط کنند.

 

شهرک های صهیونیستی از نظر بیشتر کشورهای جهان غیر قانونی هستند و اتحادیه اروپا با برچسب زدن بر روی محصولات تولید شده در این مناطق موافقت کرده است.

 

در برخی تبلیغات انجام شده بوسیله رژیم صهیونیستی آمده است: هم اکنون تولیدات اسرائیلی را از یهودا و شومرون (نامی که بر کرانه باختری اطلاق می شود) خریداری کنید و با این کار، پیامی علیه تروریسم بفرستید.

 

شاکر همچنین درباره افزایش سخنان تحریک آمیزی که بلندگوهای تبلیغاتی رژیم صهیونیستی پخش می کند و می کوشند اقدامات تروریستی را با دین اسلام پیوند دهند، هشدار داد.

در میان این اقدامات تحریک آمیز، برخی پایگاه های صهیونیستی کاریکاتوری ضد اسلامی را منتشر کرده اند. در این کاریکاتور، یک افسر فرانسوی فردی را که یک صندوق کالا به همراه دارد و بر روی آن عبارت "ساخت اسرائیل" نوشته شده است، از ورود به کشورش منع می کنند. در مقابل به فردی نقاب دار که صندوقی پر از سلاح و مهمات به همراه دارد و بر روی عبارت "ساخت اسلام" نوشته شده اجازه ورود می دهد.

 

کمیسیون اروپا چهارشنبه گذشته با برچسب زدن بر روی کالاهای تولید شده در شهرک های صهیونیستی واقع در اراضی اشغالی 1967 (کرانه باختری، بیت المقدس و بلندی های جولان) به منظور تمایز از سایر تولیدات این رژیم موافقت کرد. این اقدام کمیسیون اروپا سبب خشم رژیم صهیونیستی شد.

نظر شما