شناسهٔ خبر: 117988 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

زارعی پاسخ می‌دهد

آیا امکان درگیری روس‌ها با رژیم‌‌‌صهیونیستی وجود دارد؟

سعدالله زارعی43 یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: یکی از بنیانگذاران رژیم صهیونیستی روس‌ها بودند و بخش قابل توجهی از مهاجرین به فلسطین را اتباع روسیه و شوروی سابق تشکیل می‌دهند.

به گزارش «نماینده» سعدالله زارعی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که آیا امکان آن که روسیه و اسرائیل بر سر تحولات منطقه از جمله سوریه با یکدیگر درگیر شوند وجود دارد گفت: اساسا روس ها سیاست تنش با غرب را دنبال نمی کنند و مسئله درگیری با اسرائیل برای آن ها موضوعیت نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از بنیانگذاران رژیم صهیونیستی روس ها بودند و بخش قابل توجهی از مهاجرین به فلسطین را اتباع روسیه و شوروی سابق تشکیل می دهند تصریح کرد: براساس این به هیچ وجه امکان درگیری بین روسیه و رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

زارعی در پایان با اشاره به اینکه ورود فعلی روسیه به فضای سوریه که توام با حملات هوایی بود به ضرر رژیم صهیونیستی تمام شد اظهار داشت: اما با وجود این هیچ دلیل قانع کننده ای برای درگیری بین روسیه و رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت همین طور که روسیه در اسرائیل سفارت دارد و شخصیت های بلند پایه روسی به اسرائیل سفر می کنند.

نظر شما