شناسهٔ خبر: 117981 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حداد عادل: خبرهای خوبی از دیدارهای اصولگرایی خواهیم داشت

غلامعلی حدادعادل/* رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه دیدار خود با دبیرکل جبهه پایداری جدید نیست و دائمی است، ابراز امیدواری کرد،خبرهای خوبی از دیدارهای اصولگرایی خواهیم داشت.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری از دیدار با غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه جلسات وحدت اصولگرایان خبر داد.

آقاتهرانی درباره جزئیات این نشست اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که وحدت را به گونه‌ای پیش ببریم که یک حرف بزنیم و اختلافی نباشد و در صورت وجود اختلاف نیز باید روی «نظر سه فقیه» ‌ اجماع شود.  

دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: نظر سه‌فقیه برای حل اختلاف است و اول اصولگرایان باید روی اصول، وحدت کنند که البته وحدت دارند و یکسال است جلسات مشترک سه ضلع برگزار می‌شود.  

وی با یادآوری این نکته که در جلسات دیگر هم دوستان دیگری مثل آقایان تقوی، باهنر و حداد شرکت داشتند، گفت:‌ این جزء مسلمات این جلسات سه‌ضلع بوده و این نظر جا افتاده که هرجا دوستان دچار اختلاف شوند، آن قسمت را به فقهای ثلاث ارجاع می‌دهند و حرف آنها فصل‌الخطاب بوده و کسی روی حرف آنها، حرفی نمی‌زند.

آقاتهرانی با بیان اینکه دیگر کسی بر روی مدل جلسات سه‌ضلع بحث نمی‌کند و این موضوع تمام شده است، ‌ یادآور شد: در این جلسه درباره شکل، شروع و تکنیک کار و وحدت و اینکه چگونه پیش برویم بحث کردیم از این رو در این زمینه این اصل پذیرفته شده و حرفی نیست.

همچنین غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره دیدار خود با دبیرکل جبهه پایداری در راستای وحدت اصولگرایان اظهار داشت: ما همیشه با یکدیگر در مجلس دیدار می‌کنیم؛ این دیدارها جدید نیست و دائمی است و ان‌شاالله به نتیجه می‌رسد و اگر زمان بگذرد خبرهای خوبی در این باره خواهیم داشت.

نظر شما