شناسهٔ خبر: 117832 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل:

مسئولان نیروی ملی را صرف بگومگوهای بی‌حاصل نکنند

حدادعادل/2 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: رؤسای قوا، نمایندگان و وزرا همه باید مراقب باشیم که نیروی ملی ما صرف بگومگوهای بی‌حاصل نشود.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به اظهارات آقای رئیس‌جمهور، که با واکنش رئیس قوه قضائیه همراه بود، اظهارداشت: درست است که ۸ ماه از عید نوروز گذشته اما همدلی و همزبانی کهنه‌شدنی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ما باید مراقب باشیم که جامعه دوقطبی نشود، تصریح کرد: باید همه حول محور اصول و مبانی انقلاب که از زبان رهبر انقلاب شنیده می‌شود و همدلی و همزبانی را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: رؤسای قوا، نمایندگان و وزرا همه باید مراقب باشیم که نیروی ملی ما صرف بگومگوهای بی‌حاصل نشود.

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۸-۲۱ ۱۳:۵۱حسن 0 0

    آقای حداد عادل . ای بزرگ مرد علم و ادب و سیاست. شما که میفرمائید جامعه نباید دو قطبی شود با احتیاط بسیار شدید شما و همفکرانتان ناخواسته جامعه را به سمت یک قطبی شدن پیش می برید. و خود میدانید اگر جامعه به سمت یک قطبی شدن پیش رود دیگر هیچکس جرات نفس کشیدن نخواهد داشت. منظور رهبری عزیز از همدلی و همزبانی این  نیست که دولت هر کاری کرد همه اطاعت کنند و هیچگونه مخالفت و نقدی نکنند. منظور این است که دولت از همه ظرفیتهای درون کشور در تمام ارکان خود بهره جسته و بدون چشمداشت به قدرت خارجی بر توان ملی تکیه کند و ائمه کفر را دوست خود نپندارد.
                                

نظر شما