شناسهٔ خبر: 117451 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت

پروژه آلوده سازی مسئولان

«نماینده»؛ دكتر سيد عبدالله متوليان/ با تأييد مشروط برجام از سوي نظام پيگيري خط نفوذ وارد فاز جديد شده و عوامل نفوذي و همسو با غرب براي هموار کردن مسير نفوذ در حال برنامه ريزي هستند. برخي از پروژه هاي تسهيل کننده خط نفوذ، اگر چه از ابتداي روي کار آمدن دولت يازدهم در دستور کار فتنه گران بوده ليکن در شرايط کنوني که با عنايت به تغيير شيوه غرب در اعمال سياست "هويج و چماق" و اعلام روش "تحريم مثبت" به جاي روش "تحريم منفي" مبني بر تعامل با تهران و ترغيب ايران با هويج هاي بيشتر و چماق هاي کمتر امکان مناسب تري براي برقراري تماس با شيطان بزرگ و سرويس‌هاي اطلاعاتي و جاسوسي غرب فراهم شده است، پروژه "آلوده سازي مسئولان" از اهميت بيشتري برخوردار شده است.

 

با روي کار آمدن دولت يازدهم، مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي، فتنه را خط قرمز نظام معرفي و بر ضرورت اعلام رسمي بيزاري و برائت از سران فتنه از سوي وزرا و دولتمردان به عنوان شرط اوليه خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تاکيد فرمودند.

پس از تعيين فتنه به عنوان خط قرمز نظام، عوامل نفوذي فتنه در بدنه نظام با استفاده از فرصت هاي اصلاح طلبي در دولت آقاي روحاني، با هدف خارج نمودن سران فتنه از انزواي سياسي و بازگرداندن آنان به عرصه حاکميت، پروژه هاي 

متعددي را در دستور کار خود قرار دادند.

يکي از اين فتنه ها که از همان آغاز به کار دولت يازدهم در سال ۹۲ با جديت تمام توسط دلالان و واسطه هاي سران فتنه دنبال شده است، پروژه "آلوده سازي مسئولان" است.

حاميان فتنه هر از چند گاه، به بهانه اي يکي از مسئولين دولتي را وارد تور خود کرده و با نشاندن وي در کنار يکي از سران فتنه و گرفتن عکس تبليغاتي و سپس انتشار آن عکس در فضاي عمومي جامعه، از يکسو براي قبح شکني از خيانت هاي بي شمار سران فتنه و از سوي ديگر در راستاي آلوده سازي مسئولان دولتي تلاش مي کنند و به اين ترتيب به افکار عمومي چنين القأ مي کنند که:

۱ - مقامات دولتي و دولتمردان از طرفداران فتنه بوده و از حمايت علني از آنان ابايي ندارند.

۲ - فتنه گران به صحنه سياست بازگشته و به هيچ عنوان از گذشته خود نادم و پشيمان نيستند.

۳ - نظام در باره فتنه گران مجبور به کوتاه آمدن شده است و چاره اي جز پذيرش سران فتنه ندارد.

۴ - و...

يکي از اين ترفندها که با انتشار عکسي از وزير اطلاعات در کنار يکي از سران فتنه، در فضاي عمومي جامعه منتشر شده،  

به تلاش آقاي غلامحسين کرباسچي مربوط 

مي شود.

آقاي غلامحسين کرباسچي در اين مجلس با اقدامي از پيش طراحي شده، تصويري از وزير اطلاعات را کنار يکي از سران فتنه (در حالي که هر دو لبخند بر لب دارند) و کرباسچي، موسوي بجنوردي و مجيد انصاري را تهيه و منتشر مي کند.

اصرار بر علني کردن ديدار علوي با يکي از سران فتنه از سوي کرباسچي، در امتداد پروژه آلوده سازي مسئولان و قبح زدايي از خيانت هاي سران فتنه انجام مي شود. اين در حالي است که پيش از اين در دي ماه سال ۹۲ نيز جهت آلوده نمودن وزير اطلاعات برنامه ريزي کرده بودند که با تکذيب آقاي علوي مواجه گرديد و اين دومين باري است که پروژه آلوده سازي با محوريت وزير اطلاعات انجام مي شود.

پيش از اين نيز زماني که برخي تلاش ها براي عادي سازي حضور يکي از سران شاخص فتنه در مجامع و جداسازي وي از فتنه گران بدون عذر خواهي از اقدامات سال ۸۸ در حال انجام بود، مقام معظم رهبري (که بارها بر حق الناس بودن رأي مردم و فتنه به عنوان خط قرمز نظام تأکيد کرده بودند) فرمودند : "در انتخابات سال ۸۸ آن کساني که فکر مي کردند در انتخابات تقلب شده، چرا براي مواجهه با تقلب، اردوکشي خياباني کردند؟ چرا اين را جواب نمي دهند صد بار سئوال کرديم، نه در مجامع عمومي، نخير، به شکلي که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند، خب چرا عذر خواهي نمي کنند؟ در جلسات خصوصي مي گويند ما اعتراف مي کنيم که تقلب اتفاق نيفتاده بود. "

هم اينک با توجه به اينکه؛

۱ - وزارت اطلاعات، به عنوان يکي از مراکز کليدي و اصلي شناسايي و مقابله با خط نفوذ و فتنه گري بايد ايفاي نقش نمايد،

۲ - جريان فتنه رسماً از سوي شيطان بزرگ و رژيم جعلي و کودک کش صهيونيستي و انگلستان مورد تأييد همه جانبه قرار گرفته است،

انفعال دستگاه اطلاعاتي نظام در برابر خط نفوذ و بدتر از آن آلوده شدن به محافل اصحاب و فتنه و سکوت معنا دار جناب وزير و عدم تبيين موضوع و مرز بندي دستگاه اطلاعاتي نظام با فتنه گران و به‌ويژه سران فتنه، محل تامل جدي بوده و موجب خشم و  اعتراض نيروهاي مؤمن و حزب اللهي نسبت به بي تفاوتي، بي برنامگي و عملکرد انفعالي اين وزارتخانه شده است.

از طرف ديگر، مردم مؤمن و انقلابي ايران، اين روزها با تلاش در خور تقدير و انقلابي  دو ساله دستگاه اطلاعاتي سپاه در شناسايي و دستگيري برخي از عوامل نفوذي غرب در کشور مواجه شده و نسبت به عقب ماندن وزارت اطلاعات از اين وظيفه ذاتي دچار ابهام شده و از خود مي پرسند که چه ارتباطي بين پروژه آلوده سازي وزير اطلاعات با عدم تحرک مناسب اين وزارتخانه در رهگيري خط نفوذ وجود دارد.

به عبارت ديگر انتظار کاملاً بجا، قانوني و انقلابي مردم، اين است که در وهله نخست، بي دقتي و سهل انگاري و حضور يک مقام عالي رتبه

 اطلاعاتي نظام و افتادن در دام از پيش طراحي شده فتنه جويان و کساني که در حال پهن کردن فرش قرمز پيش پاي کدخدا هستند غير قابل اغماض بوده و در وهله ثاني، انتظار اين است که وزير محترم اطلاعات و دستگاه تحت مديريت وي در خط مقدم شناسايي و مقابله با خط نفوذ و برخورد با نقش آفرينان فتنه گر  ايفاي نقش نمايد.

نظر شما